  • Data: 2015-10-09 10:00:12
    Temat: Re: Projekt do dyskusji
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 9 października 2015 09:37:52 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Poza latem słońce jest nisko, więc daszek niczego nie zasłoni. A latem
    > to już sam wiesz :)

    Daszek to najlepsze co mozna zrobic majac okna / taras od poludnia. Ale nie
    w taki sposob jak w tym konkretnym projekcie. Ten daszek jest za nisko,
    latem oczywiscie ochroni przed sloncem ale w zimie przez niego tez za
    wiele do domu promieni nie wpadnie. No i bedzie mocno zaciemnial caly salon.

    Wiem, bo moj sasiad ma podobny (nawet krotszy - ale tak samo nisko) i w
    salonie jak dla mnie ma zbyt ciemno, mimo duzych okien.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.