  • 1. Data: 2016-02-19 08:35:00
    Temat: Projekt - garaż i budynek - do 35m
    Od: gerwaz <g...@o...pl>

    Witam
    Szukałem spory czas i nie mogę znależć, szukam jakiegoś projektu garażu
    wraz z budynkiem gospodarczym o wymiarach DO 34-35m (zeby bylo bez
    papierkowej roboty) znalazłem prawie ideał...35,8 :)

    Moze rzucił wam sie w oczy taki ?

    Chodzi mi o podłóżny - tj garaż, za nim budynek

  • 2. Data: 2016-02-19 14:52:06
    Temat: Re: Projekt - garaż i budynek - do 35m
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2016-02-19 o 08:35, gerwaz pisze:
> [...]
    > papierkowej roboty) znalazłem prawie ideał...35,8 :)
    >
    > Moze rzucił wam sie w oczy taki ?
    >
    > Chodzi mi o podłóżny - tj garaż, za nim budynek

    Ujmę to tak. Swego czasu znalazłem gotowy projekt, koszt około 450 zł.
    Zadzwoniłem do firmy i powiedziałem, że chciałbym zrobić delikatne
    korekty np. przesunięcie ścian (gdyż ktoś wymyślił pomieszczenia na
    śmietniki, a z tego chciałem zrezygnować. Gość mi powiedział, że te
    zmiany jak by oni zrobili to tak jak bym zamówił projekt indywidualny a
    to oznacza koszt przeszło 2 ooo zł. Nie wiem może w okolicy jest taniej.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-02-19 14:58:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 08:35:03 UTC+1 użytkownik gerwaz napisał:
    > Chodzi mi o podłóżny - tj garaż, za nim budynek
    Poszukaj jakiegoś lokalnego kier buda z odpowiednimi uprawnieniami i powinien Tobie
    zrobić za kilkaset zl tai minimalistyczny typowo pod pozwolenie/zgłoszenie projekt.
    To raptem kilka kartek papieru. W mojej okolicy bez problemu można znaleźć gościa co
    za kilka setek te kilka rysunków naszkicuje.
    A jak już masz coś co odpowiada Twoim wymaganiom to pokaż gościowi i zrobi "na
    zamówienie" cos podobnego tylko w odpowiadających tobie wymiarach.

  • 4. Data: 2016-02-19 20:19:30
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 19.02.2016 o 14:52, EiNStEiN pisze:
> [...]

    Dlaczego nie iść nałatwiejszym tropem. kupujesz projekt, robisz tynk,
    nato kładziesz karton gips i masz mniejszy metraż.

    ToMasz

  • 5. Data: 2016-02-19 20:43:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 19 Feb 2016 14:52:06 +0100, EiNStEiN

    > Gość mi powiedział, że te
    > zmiany jak by oni zrobili to tak jak bym zamówił projekt indywidualny a
    > to oznacza koszt przeszło 2 ooo zł. Nie wiem może w okolicy jest taniej.

    No tak, bo to w zasadzie robota od początku. Szwagier rysował niedawno
    garaż za 1500zł - w tym projekt architektoniczny, konstrukcyjny,
    zagospospodarowania.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 6. Data: 2016-02-19 21:01:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 19 lutego 2016 20:19:31 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > Dlaczego nie iść nałatwiejszym tropem. kupujesz projekt, robisz tynk,
    > nato kładziesz karton gips i masz mniejszy metraż.

    Przeciez tu chyba sie liczy powierzchnia zabudowy czyli liczysz po zewnatrz,
    a nie powierzchnia uzytkowa ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.