    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Projekt - pełne piętro czy poddasze [trochę długie]
    Date: Mon, 20 Aug 2012 15:22:14 +0200

    > klatki jest problemem).
    Klatka jest zawsze problemem bo zabiera ci miejsce, a jeszcze jak zrobisz
    za ciasne schody albo zabiegowe to będzie przekleństwem, dlatego jeżeli
    juz się na nie decydujesz to rób je wygodne ze spocznikiem.

    _____________________________

    To bardzo istotna kwestia, sam szukałem podobnego projektu
    aby schody były z spocznikiem, dach 2 spadowy, biuro na parterze
    kuchania od ulicy, wybrałem z archona dom w groszku 3, zanim wybudowałem
    a zdecydowany byłem na dom w groszku 2, wtedy nie wiesziałem, ze ten
    spocznik taki istotny:)
    , pojechałem poogładac do forumowicza z muratora
    te schody bez zpocznika mnie przeraziły, projekty bardzo podobne oba do
    siebie.

    każdemu kto wybiera projekt, proponuję pojechać zobaczyć go na żywo na pewno
    znajdzie się ktoś na forum muratora lub innym kto
    ma juz taki projekt.

    pozdrawiam