  • Data: 2009-04-19 14:09:52
    Temat: Re: Projektant wnętrz - Pytanie?
    Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > To widocznie trafiłeś na takich "artystów". To oni sa dla ciebie, a nie
    > odwrotnie.

    dla mnie to oni nie sa wogole :)
    bo ja z nimi nie mialem do czynienia, nie robili dla mnie zadnego projektu.
    dosc wyraznie to napisalem wiec wystarczylo przeczytac ze zrozumieniem.

    > A miałem też posrednio do czynienia z takimi "artystami" realizującymi
    > swoje wizje za pieniądze klienta i pomiem krótko - od razu dochodziło do
    > konfliktów z nimi, bo ich wizje nadawały się tylko do zrobienia zdjęcia do
    > magazynu branżowego, a nie do mieszkania.

    no coz, widocznie ty trafiales na dziwnych projektantow co to nie potrafili
    zaprojektowac czegos co by klientowi odpowiadalo i bylo funkcjonalne
    akurat ich wizje byly bardzo fajne i wiele potrafili wyciagnac nawet z
    bardzo malych mieszkan.

    a ze cenowo nie dla kazdego przystepnie to juz inna sprawa i wlasnie o tym
    pisalem

    --
    pzdr
    piotrek