    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Przebicia prądu w ścianie
    Date: Thu, 17 Dec 2009 13:21:07 -0800 (PST)

    też miałem podobnie ze starymi różnicówkami legrada, okazało się, że
    winne są jednak nie one, lecz transformator od halogenów, podczas
    wyłączania światła indukował się tam jakiś niewielki prąd na uzwojeniu
    pierwotnym i róznicówka czasem głupiała (zazwyczaj nie ta, na której
    wisiał transformator, tylko inna ale na tej samej fazie), elektryk
    zalecał zmianę transformatora na jakiś lepszy (fakt, ten mój to jakiś
    tani szajs, co był w komplecie z lampkami), nie sprawdziłem bo
    wcześniej wywaliłem te halogeny :-)

    pozdrawiam
    s_13