  • 21. Data: 2022-06-19 16:28:55
    Temat: Re: Przebudowa pokoju na komorę normobaryczną
    Od: a a <m...@g...com>

    On Sunday, 19 June 2022 at 13:39:45 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > Jakby mał co dzień gnać na szychtę, to takie częste dekompresje nie
    > są obojęttne dla organizmu. Jest nawet jednostka o nazwie "choroba
    > kesonowa" wpisana na listę chorób zawodowych. Skądinąd ciekawe, że
    > u robotników przez całe życie betonujących filary mostów pod dnem
    > rzek nie stwierdzono tych wszystkich dobroczynnych skutków ciśnienia.

    > Utrzymanie stałego składu atmosfery można uznać za uogólnienie rekuperacji.
    > Tymczasem doktorek w ogóle nie wspomina, jak osiągnął swoje początkowe
    > 40% tlenu. I jak to to potem utrzymuje na niezmiennym poziomie.

    co za belkot
    ktoś promuje budowe komor gazowych
    bo zyje z eutanazji osób trzecich

    Pewnie z Holandii lub Szwajcar

  • 22. Data: 2022-06-20 15:21:32
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2022-06-18 o 11:21, Lisciasty pisze:
    > Dobra bo widzę że nie doprecyzowałem :> Ale żeby nie pisać kulawo tego
    > co już ktoś napisał to wklejam link:
    >
    > https://longevitas.pl/hiperbaria-i-normobaria/
    >
    > Mam tego gościa akurat jakieś 20km od domu więc chyba pojadę i pomacam
    > ten jego dom ;)

    W mojej okolicy też powstał taki dom, niestety właściciel zmarł zanim w
    nim zamieszkał.

  • 23. Data: 2022-06-20 15:25:50
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 June 2022 at 15:21:34 UTC+2, adam wrote:

    > W mojej okolicy też powstał taki dom, niestety właściciel zmarł zanim w
    > nim zamieszkał.
    komora gazowa we wlasnym domu to horror
    a skutki wiadomo jakie,
    jak z tymi dziećmi w zamkniętym pokoju

    Ktoś nieźle kombinuje, aby innym zaszkodzić

  • 24. Data: 2022-06-20 19:20:07
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan adam napisał:

    > W mojej okolicy też powstał taki dom, niestety właściciel
    > zmarł zanim w nim zamieszkał.

    Być może gdyby się pośpieszył z budową, żyłby do dzisiaj.

    Jarek

    --
    Żył był Tutko Jan | Żył lat prawie sto
    zwyczajny profesor | ten profesor Tutko

  • 25. Data: 2022-06-20 19:42:16
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 June 2022 at 19:20:10 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    > zwyczajny profesor | ten profesor Tutko
    > doktor gerontolog żył | zanim skonał westchnął,
    > lat aż dziewięćdziesiąt | że było, kurwa, krótko
    wszystkie te komory baryczne są komorami gazowymi, z powodu szczelności
    I jak ktoś się zamknie, to braknie tlenu i straci przytomność i się udusi

    I taki z tego pożytek jak z tego zamykania dzieci w pokoju, aby się wydostały.
    No i się udusiły spalinami

  • 26. Data: 2022-06-20 21:04:26
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 20 Jun 2022 10:42:16 -0700 (PDT), a a napisał(a):

    > (...)
    > I taki z tego pożytek jak z tego zamykania dzieci w pokoju, aby się wydostały.
    > No i się udusiły spalinami

    Czy ktoś może wyłączyć Internet temu jegomościowi?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 27. Data: 2022-06-20 21:34:09
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 June 2022 at 21:04:30 UTC+2, Adam wrote:
> [...]

    sraj się durniu
    będziesz ludzi naciągał na budowę komory gazowej, szczelnej, zamkniętej
    bez ratunku, bez certyfikatów bezpieczenstwa, bez norm,
    a jak kto się zagazuje, utraci przytomnośc z braku tlenu
    to się wypniesz i powiesz, ześ dureń był i nie ponosisz za nic odpowiedzialności, bo
    żółte papiery zwalniają od kary

  • 28. Data: 2022-06-20 22:00:49
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam napisał:

    > Czy ktoś może wyłączyć Internet temu jegomościowi?

    Ale po co właściwie? Są kaefy, filtry i inne skory. Nie ma obowiązku
    czytania wszystkiego. Że o cytowaniu nie wspomnę.

    Jarek

    --
    Menda też stworzenie boże,
    Że inaczej żyć nie może

  • 29. Data: 2022-06-20 23:45:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 20 czerwca 2022 o 21:04:30 UTC+2 Adam napisał(a):

    > Czy ktoś może wyłączyć Internet temu jegomościowi?
    >

    > --
    > Pozdrawiam.
    >
    > Adam
    Raczej nie ale możemy się zrzucić na lekarstwo. Te lekarstwa są refundowane. Po
    kilkadziesiąt groszy można się zrzucic i na rok by miał.

  • 30. Data: 2022-06-21 00:11:02
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 20 June 2022 at 23:45:04 UTC+2, 4...@g...com wrote:
> [...]
    c o za gópek

    promujesz budowę ciśnieniowej komory gazowej bez kwalifikacji, bez uprawnień
    a taka budowa jest dozorowa mi wymaga odbioru technicznego, nadzoru, projektu,
    bo gdy drzwi pancerne się zamkną od środka to nikt Zenka nie uratuje, gdy straci
    przytomność

    Wtedy zacznie się śledztwo i prokurator będzie szukal budowniczego tej komory gazowej
    bez uprawnien, aby go skazać
    io jak będzie pracowity to wezwie na przesłuchania 20 Bolków i będzie ich grilował
    p;ół roku a biegli orzekną, że komora gazowa zaprojektowana wadliwe , niezgodnie z
    normami i nigdy nie powinna zostac dopuszczona do uiżytkowania.

    Ktos kasę weźmie, to odda 10 razy wiecej na papugi, koszty sądowe, grzywny,. kary

    Tak zginęly ucznnic e w takim zamkniętym pokoju, zbudowanym bez uprawnień, niezgodnie
    z przepisami BHP
    i sie udusiły spalinami gazowymi.

    Pomyśl, zanim znów zaczniesz pierdzielić i b ierz leki, zgodnie z ordynacja lekarza