  • Data: 2010-07-29 22:38:05
    Temat: Re: Przecieka spłuczka
    Od: "sadyl" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Może to już nie jest temat budowlany :-))  ... ale zaryzyuję.
    > Spłuczka Cersanit.przepuszcza wodę.

    Post z gatunku: jest mi źle - "zróbcie cos, żeby było mi dobrze..."

    Napisz może, GDZIE Ci tą wode przecieka?
    Jesli na zewnątrz - to może tylko na złączach (uszczelki do wymiany)
    jeśli przelewa do środka - to albo kwestia regulacxji albo wymiany zaworu
    spłuczki (kilkanascie zł)
    Mozliwe jest też zanieczyszczenie przylgi uszczelki - jak ktoś ma bardzo brudną
    wodę albo używa jakichś wynalazków typu kostka spluczkowa. Wystarczy rozebrać i
    DOKŁADNIE umyć wnętrze zbiornika spłuczki, przylgę uszczelki tłoka spłuczki i
    uszczelkę rury odpływowej

    sadyl