  • Data: 2014-04-21 22:15:47
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 21 kwietnia 2014 11:01:48 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

    > No kiedys bylo lepiej faktycznie. 2 dni po mojej komunii stalem w sklepie
    > motoryzacyjnym na zmiane z bratem i rodzicami. Po dwoch dniach przywiezli
    > rowery - niestety przywiezli tylko Jubilata do ktorego od siedzenia nie
    > dosiegalem nogami do pedalow ale co bylo robic? Kupilismy bo innego wyboru
    > nie bylo. Potem dwa lata czekalem az urosne zeby sobie na nim moc pojezdzic.
    > Faktycznie teraz to jest lipa bo nawet w TESCO za dwie stowy mozna kupic
    > lepszej jakosci (sic) rower niz tamten tak mocno wyczekany... :D
    Tylko ze teraz takie czasy że jak chcę kupic przedłużacz z uziemienien to muszę w
    sklepieć ciąc wtyczkę i sprawdzić czy faktycznie uziemienie jest.
    Jak Ty na stronie Swojej firmy obiecujesz klientom że ich dane na chomiku się nie
    znajdą to tak powinno byc a nie ze jak wypłyną to Ty napiszesz że "trudno takie
    czasy, za komuny tez korespondencję czytali"

    > Maniek - ja mysle ze zaczynasz wchodzic w sredni wiek i te marudzenie na
    > wszystko to pierwsze objawy ;-) Bez obrazy - mowie serio :-)
    Maniek niedawno napisał- młody jesteś i pewne rzeczy jeszcze przed Tobą;)