  • Data: 2009-11-12 16:19:46
    Temat: Re: Pytanie o koszty podpiwniczenia
    Od: "arek" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MK" <x...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hdeu6j$drc$1@news.onet.pl...

    > ale budowanie w granicy jest zgodne z prawem. Sam tak buduje i dostalem
    > pozwolenie na budowe. Bez wiekszych problemow. Jedyna dodatkowa rzecza
    > ktora
    > musialem zrobic to wezwac strazaka (300PLN) by ocenil projekt.
    > W projekcie odleglosc opisana jest na 0cm.

    No nie wiem, chyba się zapiszę na audiencję do pana naczelnika i zapytam jak
    to jest z tymi odległościami. Architekt mnie przestraszał mocno, zresztą
    pan-nacz. też mi nie da zgody na piśmie i jak uwalą projekt to będę trzy
    miesiące w plecy :( Żeby było śmieszniej - wiem, że budować można tak daleko
    jak zabudowania sąsiada, a jeden z sąsiadów ma budynek gosp. w granicy.
    Tylko że bez planów - więc tak jakby go nie miał...

    A.