eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePytanie o koszty w budowie poddasza - konkretnie okien › Re: Pytanie o koszty w budowie poddasza - konkretnie okien
  • Data: 2011-10-27 11:04:50
    Temat: Re: Pytanie o koszty w budowie poddasza - konkretnie okien
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Paź, 12:48, "Chlorek" <s...@g...pl> wrote:

    > Panowie, poddasze mam i tego nie zmienię- musze wymienić dach więc mogę
    > zrobić przy okazji jakieś zmiany. Na lepsze :-)
    > Zatem dla mnie ważne jest co będzie droższe z tych dwóch rzeczy (a żadne z
    > tego to nie jest chyba okno dachowe)  , a jeszcze ważniejsze - co będzie
    > lepsze.

    Ja tam w obu projektach widze normalne lukarny - tylko w jednym jest
    pojedyncza i nakryta daszkiem dwuspadowym, a w drugim jest podwojna i
    nakryta daszkiem jednospadowym. Pod ta podwojna na pewno bedzie lepiej
    - bedzie wiecej "prostej sciany" pod ktora mozna wstawic np. biurko ;)
    Mi tez sie wizualnie bardziej podoba, bo ogolnie lukarny mi sie nie
    podobaja. U siebie mam tylko okna dachowe (ktore lepiej doswietlaja
    pomieszczenie niz okna pionowe).
    pozdr.

    --
    Adam