  • 81. Data: 2010-09-19 16:34:54
    Temat: Re: Pytanie o telewizor
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 4...@4...net

    > Tyle ze oni sobie co roku kupują nowy tv.

    Faktycznie -- rezygnacja z tak bogatych znajomych jest błędem.
    (nawet, jeśli nic nie dają, niewiele zabierają i nie mącą w życiu)

    > Nie pamiętam takich marek, chyba moi teściowie mieli coś takiego - nie aż
    > TAK stary jest nasz ostatni tv , to kolorowy Daewoo cośtam, ma jakieś 10
    > lat albo mniej, bardzo zgrabniutki i malutki, urzędował od nowości w kuchni.

    Chyba znam ten telewizor. :) Faktycznie bardzo dobry -- przede
    wszystkim tani i solidny/nieawaryjny. Niecałe 10 lat -- może 9 lub nawet 8. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 82. Data: 2010-09-19 16:37:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek Dyjor" i75cd0$jn1$...@n...onet.pl

    > daj spokój, rozmawiasz z mutantem któremu lampy halogenowe wypalają oczy :)

    To mój wątek :) -- więc proszę o niestresowanie rozmówców.
    Masz swoje zdanie na temat telewizorów -- wypowiedz je, ale
    o psychice pisz może w innych wątkach -- Usenet jest pojemny. :)

    Moich rozmówców nie rozstawiaj po kątach. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'

  • 83. Data: 2010-09-19 16:59:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 18:05:46 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > daj spokój, rozmawiasz z mutantem któremu lampy halogenowe wypalają oczy :)

    Mutantem sam jesteś - dla Ciebie dyskomfort to już wypalanie.

  • 84. Data: 2010-09-19 17:03:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 18:34:54 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > "Ikselka" 4...@4...net

    > Faktycznie -- rezygnacja z tak bogatych znajomych jest błędem.
    > (nawet, jeśli nic nie dają, niewiele zabierają i nie mącą w życiu)

    Bogaci są, owszem, ale są ludźmi z rodzaju tych, którzy ciężko pracują na
    to, co mają, których bogactwo nie demoralizuje oraz którzy widzą, co z nim
    robić sensownego, prócz bezsensownego zakupu coraz droższwego i lepszego tv
    - tyle ze niestety są tv-maniakami.
    Ich niezadowolenie z kolejnych tv tylko potwierdza moją opinię - mnie
    jednak to potwierdzenie nie kosztuje nic, w przeciwieństwie do nich :-)

    > Chyba znam ten telewizor. :) Faktycznie bardzo dobry -- przede
    > wszystkim tani i solidny/nieawaryjny. Niecałe 10 lat -- może 9 lub nawet 8. :)

    Autentycznie nieawaryjny - na mój nos to mu się tylko wyłącznik zepsuł,
    więc problem tylko w zawiezieniu do serwisu, ale nam się nie chce :-)

  • 85. Data: 2010-09-19 17:05:00
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 18:37:28 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > o psychice pisz może w innych wątkach -- Usenet jest pojemny. :)
    >
    > Moich rozmówców nie rozstawiaj po kątach. :)

    Ktoś mnie rozstawił?
    E, to jakiś miraż :-)

  • 86. Data: 2010-09-19 17:15:53
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Ktoś mnie rozstawił?
    > E, to jakiś miraż :-)

    To tylko sMyjor.

  • 87. Data: 2010-09-19 17:17:25
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Mutantem sam jesteś - dla Ciebie dyskomfort to już wypalanie.

    Małe ekrany dają lepszy obraz - pokrycie powierzchni światłem jest
    pełniejsze.

  • 88. Data: 2010-09-19 17:26:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 19:15:53 +0200, Panslavista napisał(a):

    > To tylko sMyjor.

    Ambitny człek - jednym słowem.
    :-PPP

  • 89. Data: 2010-09-19 17:27:35
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 19:17:25 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Małe ekrany dają lepszy obraz - pokrycie powierzchni światłem jest
    > pełniejsze.

    To był/jest kineskopowy tv, tradycyjny, żtp. Jakim swiatłem?

  • 90. Data: 2010-09-19 17:31:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ikselka" 1...@4...net

    > Autentycznie nieawaryjny - na mój nos to mu się tylko wyłącznik zepsuł,
    > więc problem tylko w zawiezieniu do serwisu, ale nam się nie chce :-)

    Bo nie należało wyłączać wyłącznikiem, lecz pilotem -- pobiera
    wówczas sporo energii w swego rodzaju bezczynności, ale chyba
    nie aż makabrycznie dużo. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' e...@e...comyr.com '.O_'