  • 1. Data: 2010-09-17 08:02:53
    Temat: Wylewka do łazienki
    Od: Krzysiek <a...@a...pl>

    Mam mały dylemat, sytuacja wygląda tak, że:
    - na podłodze były legary i deski
    - podłoga została zerwana, wybrana szlaka
    - zostały wykute dziury na kanalizację
    - na to bezpośrednio styropian, folia i rury ogrzewania podłogowego.

    Pomieszczenie znajduje się na piętrze, nad nieogrzewanym garażem.
    Czy wykonawca czasem nie zapomniał o izolacji pod styropianem?
    Co teraz zrobić?

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-09-17 18:41:12
    Temat: Re: Wylewka do łazienki
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "Krzysiek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pomieszczenie znajduje się na piętrze, nad nieogrzewanym garażem.
    > Czy wykonawca czasem nie zapomniał o izolacji pod styropianem?

    Wyłożyć sufit garażu płytami styropianowymi.

    MaW

  • 3. Data: 2010-09-18 02:26:09
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]

    > Pomieszczenie znajduje się na piętrze, nad nieogrzewanym garażem.
    > Czy wykonawca czasem nie zapomniał o izolacji pod styropianem?

    Styropian jet izolacją. Pod styropian należałoby dac folię budowlaną.
    --
    Jackare