  • 1. Data: 2010-09-16 08:56:05
    Temat: Haczyki przylepiane
    Od: "jotem" <j...@s...com.pl>

    Mam haczyki przylepione do glazury i cholerstwo co raz to odpada. Czym to
    przylepić raz na zawsze?

    jotem

  • 2. Data: 2010-09-16 09:10:46
    Temat: Re: Haczyki przylepiane
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "jotem" <j...@s...com.pl> wrote in message
    > Mam haczyki przylepione do glazury i cholerstwo co raz to odpada. Czym to
    > przylepić raz na zawsze?
    >
    > jotem

    Tasma dwustronna firmy 3M + dobre odtluszczenie przed klejeniem. Mozna kupic
    w rolce lub gotowe przyciete ksztalty.

    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2010-09-16 09:17:20
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "jotem" <j...@s...com.pl> wrote in message
    > Mam haczyki przylepione do glazury i cholerstwo co raz to odpada. Czym to
    > przylepić raz na zawsze?
    >
    > jotem

    Wkrętem w kołku. Przestań się modlić do glazury. Było jej kupić 10% WIĘCEJ.

  • 4. Data: 2010-09-16 10:47:01
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> napisał(a):

    >"jotem" <j...@s...com.pl> wrote in message

    >Wkrętem w kołku.

    A skad wiesz jaki to haczyk?

    >Przestań się modlić do glazury. Było jej kupić 10% WIĘCEJ.

    A jak nie kupil to dalej wkret aktualny?

  • 5. Data: 2010-09-16 11:40:51
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 16-09-2010 10:56, jotem rzecze:
    > Mam haczyki przylepione do glazury i cholerstwo co raz to odpada. Czym to
    > przylepić raz na zawsze?

    Ja przykleiłem klejem na ciepło z pistoletu. Trzyma.

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 6. Data: 2010-09-16 12:25:12
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "jotem" <j...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Mam haczyki przylepione do glazury i cholerstwo co raz to odpada. Czym to
    > przylepić raz na zawsze?

    Żelbetonem

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2010-09-16 16:32:42
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "jotem" napisał:
    > Mam haczyki przylepione do glazury i cholerstwo co raz to odpada. Czym to
    > przylepić raz na zawsze?

    Miałem to samo i żadne taśmy dwustronne, nawet firmowe nie pomagały.
    Zerwałem taśmę, odtłuściłem haczyk oraz płytkę i zawaliłem to ostatecznie na
    Poxipol 10min. Akurat połowę z tego byłem w stanie wystać mocno dociskając.

    Problem z głowy, trzyma a jak bedzie trzeba oderwać to tez się da bez
    uszczerbku dla płytek.

    P.

  • 8. Data: 2010-09-16 16:34:47
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 16 Sep 2010 18:32:42 +0200, Pietrek napisał(a):

    > Akurat połowę z tego byłem w stanie wystać mocno dociskając.

    Distal. Smarujesz obie powierzchnie, dociskasz, mocujesz plastrem, zeby nie
    zjechało.

  • 9. Data: 2010-09-16 18:07:29
    Od: "Pietrek" <pietrek34(at)wp.pl>

    Użytkownik "Ikselka" napisała:

    > Distal. Smarujesz obie powierzchnie, dociskasz, mocujesz plastrem, zeby
    nie
    > zjechało.

    Plaster nie wchodził w grę, spoina miała być idealna, niewidoczna i taka
    jest.

    "Klej najlepiej trzyma jak go nima", czyli im cieniej tym lepiej +
    maksymalny docisk.

    P.

  • 10. Data: 2010-09-17 06:24:45
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Pietrek'
    Wpis z dnia 16-09-2010:

    > nie
    >
    > Plaster nie wchodził w grę, spoina miała być idealna, niewidoczna i taka
    > jest.

    Plaster tylko do czasu, aż distal nie złapie - taki tymczasaowy plaster
    montażowy.

    --
    TomaSz.