  • 1. Data: 2009-07-20 11:44:21
    Temat: Pytanie z cyklu "co to jest?)
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Podoba mi się, ale nie mam żadnych skojarzeń:

    http://static2.blip.pl/user_generated/update_picture
    s/398447.jpg

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 2. Data: 2009-07-20 12:49:31
    Temat: Re: Pytanie z cyklu "co to jest?)
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Podoba mi się, ale nie mam żadnych skojarzeń:
    >
    > http://static2.blip.pl/user_generated/update_picture
    s/398447.jpg

    Eucomis?

  • 3. Data: 2009-07-20 13:44:47
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik mirzan napisał:

    s/398447.jpg

    > Eucomis?

    Dzięki, chyba masz rację. Poczytałam o nich i przestałam chcieć,
    bo nie zimują w gruncie. Ale ładne są bardzo.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 4. Data: 2009-07-24 07:19:25
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, chyba masz rację. Poczytałam o nich i przestałam chcieć,
    > bo nie zimują w gruncie. Ale ładne są bardzo.

    A u mnie zimuje i to od kilku lat :-)

    Pozdrawiam Krycha.

  • 5. Data: 2009-07-25 15:54:37
    Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl>

    Użytkownik Krycha napisał:

    > A u mnie zimuje i to od kilku lat :-)

    Ale Ty chyba na południu jesteś? Ja co prawda nie w SUwałkach,
    ale na wygwizdowie mazowieckim. Rozmaryn mi wymarza, budleja
    ocalała tylko jedna, najstarsza, tuż przy ganku.

    Najpiękniejszą muzyką przed snem

  • 6. Data: 2009-07-28 21:25:55
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl>

    > Użytkownik Krycha napisał:
    (...)

    > Ale Ty chyba na południu jesteś? Ja co prawda nie w SUwałkach,
    > ale na wygwizdowie mazowieckim. Rozmaryn mi wymarza, budleja
    > ocalała tylko jedna, najstarsza, tuż przy ganku.

    To prawda, ja na Opolszczyźnie. Jeden z tych ciepłych rejonów kraju.
    Nawet krokosmie przeżywają zimy.

    Pozdrawiam Krycha.