  • Data: 2012-06-22 21:41:20
    Temat: Re: RCD
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 22-06-2012 o 19:22:15 Darek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    -003-2-4470-i2428089616.html

    > Kiki tak z ciekawo?ci, po co Ci 15 ró?nicówek?
    > Ty chyba w jakim? zamczysku 100 komnatowym mieszkasz ;-).
    Eee tam opowiadasz, ma odpowiednie rozdzielenie obwodów, np ja
    mam 3 kondygnacje, na każdej światło mam osobno, ma bezp i różnicówkę,
    podobnie gniazdka któe są podzielone na obwody, po 2-3 obwody mają
    bezp i różnicówkę, do tego kuchnia elektryczna osobno i np w piwnicy
    gn 3F także. Poza tym mam osobny obwód tzw UPS który z bezp idzie na UPS-a
    a z niego są bezp i różnicówki na gniazdka po domu i niektóre światła
    że jak mi wyłączą prąd abym po omacku w domu nie chodził.
    Do tego dochodzi zabezp pprzepięciowe na wejściu, stycznik, przełącznik
    faz.
    Aby to pomieścić mam 1 skrzynka 36, dwie 24 i mała :) na 12.

    --
    Pozdr
    JanuszK