  • 21. Data: 2021-12-18 10:39:58
    Temat: Re: Rachunki za prąd pójdą w górę w 2022 r. Jes t oficjalna decyzja
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Kris.
    On 18.12.2021 10:25 you wrote:

    > Nie mam pojecia

    Nie można.

    --
    Pete

  • 22. Data: 2021-12-18 10:42:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 10:28 Kris <k...@g...com> pisze:

    > Aktualne ceny Energa G11 i G12W mogę Tobie podac

    U mnie nie da się z nimi zawrzeć umowy kompleksowej.

    TG

  • 23. Data: 2021-12-18 10:43:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 10:39 Pete <n...@n...com> pisze:

    > Nie można.

    zależy od rejonu.

  • 24. Data: 2021-12-18 10:57:07
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Tomasz Gorbaczuk.
    On 18.12.2021 10:43 you wrote:

    > .
    > zale=C5=BCy od rejonu.

    Dystrybutora masz zawsze jednego.

    --
    Pete

  • 25. Data: 2021-12-18 11:23:31
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2021 o 10:57 Pete <n...@n...com> pisze:

    > Dystrybutora masz zawsze jednego.

    Dobra, cofam co napisałem.
    Czytałem wcześniej, że nowa ustawa, która wprowadza net-metering miała
    umożliwić prosumentowi zmianę sprzedawcy prądu na zasadzie: 5
    dystrybutorów dogaduje się z wybranymi sprzedawcami ze swojego rejonu i
    wzajemnie rozliczają sobie sprzedaż energii.
    Czyli zawierasz umowę kompleksową z tym sprzedawcą, który jest dogadany z
    Twoim dystrybutorem.
    Ale to były plany i się nie dogadali.

    TG

  • 26. Data: 2021-12-18 12:15:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-18 o 08:40, Pete pisze:
    > Opłaty handlowe doliczane są tylko do ofert związanych.
    > Zawsze możesz sobie zamówić taryfę sprzedawcy która opłaty handlowej
    > mieć nie może.
    > Tylko one są skrzętnie poukrywane na stronach sprzedawców...
    Dokładnie, trzeba się pilnować przy np zmianie taryfy żeby czasami ci
    oferty wiązanej nie wcisnęli z różnymi opłatami na bok-i i tym podobne.

    --
    Janusz

  • 27. Data: 2021-12-19 09:09:02
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Można, ale musisz mieć tego samego sprzedawcę i dystrybutora energii z
    > ktorym zawierasz umowę kompleksową.

    Oczywiście.
    Tylko że jest rejonizacja i na danym terenie taki jest tylko jeden.
    I o to pytałem.

    >Takich podmiotów jest niewiele na
    > danym obszarze bo URE przydziela im rejony do obsługi.
    > Ja oprócz PGE mam dostępny Tauron, Inogy, PGNiG i coś jeszcze.

    W tym samym rejonie?
    Jaki to rejon?