  • 1. Data: 2021-12-15 19:08:49
    Temat: Dobre bo chińskie - Solorz-Żak kupuje chińskie falowniki
    Od: a a <m...@g...com>

    Dobre bo chińskie
    Solorz-Żak kupuje chińskie falowniki

    https://www.onet.pl/biznes/biznesalert/solorz-zak-bi
    erze-chinskie-falowniki-do-swej-fotowoltaiki/bn99l9n
    ,30bc1058

  • 2. Data: 2021-12-15 21:21:15
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 15.12.2021 o 19:08, a a pisze:
    > Dobre bo chińskie
    > Solorz-Żak kupuje chińskie falowniki
    >
    > https://www.onet.pl/biznes/biznesalert/solorz-zak-bi
    erze-chinskie-falowniki-do-swej-fotowoltaiki/bn99l9n
    ,30bc1058

    Nie chce mi się klikać,
    ale o co chodzi?

    PS. patrzę na chiński ekran Eizo i piszę na chińskiej klawiaturze
    Microsoft podłączonej do z chińskiego komputera z Intelem, który
    chińskim kablem połączony jest z chińskim routerem Asus. W tle gra
    chiński telewizor Samsung, pod sufitem świeci się chińska lampa Osram, w
    kuchni gotuje chińska zupka w chińskim garnku Gerlach na chińskiej
    płycie Elektrolux a pod spodem piecze się w chińskiej Amice zapiekanka.
    W tym czasie żona chińskim mikserem Zelmer ubija coś, co wsadzi w
    chińską brytfankę. Jeden dzieciak biegnie do mnie z łazienki trzymając w
    ręce chińską suszarkę Braun kiedy drugi myje zęby chińską szczoteczką
    Philips. W kącie oka widzę przychodzi SMS na mój chiński telefon iPhone
    podłączony do jego chińskiej ładowarki. Przez okno spoglądam jak krople
    deszczu padają na dach mojego chińskiego Volvo. Odcinam się więc na
    chwilę zakładając chińskie słuchawki Sennheiser i puszczam utworek
    irlandki Enya - "Only Time"

    Miłego spamowania śmietnikiem.

    --
    Irokez