  • 1. Data: 2021-12-15 14:21:03
    Temat: Pilne !!! Fotowoltaika przestanie się opłacać. Prezydent podpisał ustawę
    Od: a a <m...@g...com>

    Fotowoltaika przestanie się opłacać. Prezydent podpisał ustawę

    https://businessinsider.com.pl/technologie/to-moze-b
    yc-koniec-rozwoju-fotowoltaiki-prezydent-podpisal-us
    tawe/w7ldv9l

  • 2. Data: 2021-12-15 14:49:49
    Temat: SUPER PILNE! UWAGA NA JUTRO!!!
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    JUTO Z RANA BĘDZIE WSCHÓD SŁOŃCA!!!!!
    wykrzynik

    Avast.

  • 3. Data: 2021-12-15 15:30:15
    Temat: Re: SUPER PILNE! UWAGA NA JUTRO!!!
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    Dobrze, że to napisałeś bo już zapomniałem jak wygląda wschód słońca :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 4. Data: 2021-12-15 15:31:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 15 December 2021 at 14:52:28 UTC+1, sirapacz wrote:
    > JUTO Z RANA BĘDZIE WSCHÓD SŁOŃCA!!!!!
    > wykrzynik
    >
    > --
    antywirusowe Avast.
    ==Nowe regulacje całkowicie zmienią sposób rozliczania prosumentów, którzy
    zainstalują panele od 1 kwietnia 2022 r. Nadwyżki energii wytwórca sprzedawać będzie
    na rynku, a niedobór prądu kupował od firmy handlującej energią -- na takich samych
    warunkach jak inne gospodarstwa domowe, a więc z dodatkowymi opłatami, np.
    dystrybucyjną. Cena zakupu energii będzie więc zdecydowanie wyższa niż cena jej
    sprzedaży. Zdaniem ekspertów może to oznaczać koniec boomu na fotowoltaikę w Polsce.

  • 5. Data: 2021-12-15 21:11:32
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    sprzedaży. Zdaniem ekspertów może to oznaczać koniec boomu na fotowoltaikę w Polsce.

    czy ty na serio myślisz, że jeśli siedzą tu ludzie na usenecie to nie
    mają komputerów, serwisów informacyjnych w telewizorze, portalach www
    itd i nie czytają?

    O ile jeszcze rozumiem niszowy temat, o tyle o tych zmianach w prawie
    dot. pv to trąbią już dosłownie od miesięcy. Myślisz, że ktoś jeszcze o
    tym nie wie? No może ktoś, kto olał tę informację bo PV w nawet
    mikroskopijnym stopniu go nie interesuje....

    Avast.

  • 6. Data: 2021-12-15 21:19:35
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.12.2021 o 21:11, sirapacz pisze:

    > No może ktoś, kto olał tę informację bo PV w nawet
    > mikroskopijnym stopniu go nie interesuje....

    Osobiście się cieszę. Tylko wczoraj miałem ok 20 telefonów (apogeum) z
    fotowoltaiką, dzisiaj już tylko dwa. Średnio dziennie było ok 5-10
    takich spamerów. Na szczęście mam w smartfonie detekcję i nie muszę
    odbierać bo jest powiadomienie "potencjalne oszustwo" czy "Podejrzenie
    spamu". Blokowanie nic nie daje, bo zawsze jest inny numer.
    mam nadzieję że się to skończy :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2021-12-15 21:42:07
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 15.12.2021 o 21:11, sirapacz pisze:

    > czy ty na serio myślisz, że jeśli siedzą tu ludzie na usenecie to nie
    > mają komputerów, serwisów informacyjnych w telewizorze, portalach www
    > itd i nie czytają?

    Dostał okres próbny i jak wyklika się odpowiednią liczbę odwiedzin w
    jego artykuły to dostanie robotę. Proste.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2021-12-15 22:34:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 15 December 2021 at 21:42:16 UTC+1, Irokez wrote:
    > Dostał okres próbny i jak wyklika się odpowiednią liczbę odwiedzin w
    > jego artykuły to dostanie robotę. Proste.
    >

    > --
    > Irokez
    dadada Marsjaninie
    znajomy jest muzykiem, gra na fortepianie
    (nie Brendan z Londynu, co gra na publicznych pianinach w marketach)
    i tydzień temu osiągnąl 1,000,000,000 followersów

    Nie milion, a miliard
    a jedyne w co klika to klawisze fortepianu

    A że prezydent podpisał ustawę to ma wielkie znaczenie dla wszystkich co studiowali
    prawo,
    \
    zatem nie ściemniaj Eskimosie
    bo mógl nie podpisać, odesłać do SN
    i nie każdemu o tym napisał

  • 9. Data: 2021-12-15 23:22:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Dostał okres próbny i jak wyklika się odpowiednią liczbę odwiedzin w
    > jego artykuły to dostanie robotę. Proste.

    i klikaczy szuka na usenecie? ROTFL:) to głupszy niż myślałem:)))

  • 10. Data: 2021-12-15 23:24:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

> [...]
    > odbierać bo jest powiadomienie "potencjalne oszustwo" czy "Podejrzenie
    > spamu". Blokowanie nic nie daje, bo zawsze jest inny numer.

    daje daje. Miałem bogatą listę numerów zablokowanych w starym telefonie
    i naprawde rzadko się coś przeciskało. Zmieniłem telefon i sajgon - o
    tyle dobrze, że oznacza mi potencjalnie niechciany nr.

    Czekam aż się skończy sajgon i stanieją używane panele - nowe drogie.