  • 21. Data: 2021-12-20 15:01:05
    Temat: Re: SUPER PILNE! UWAGA NA JUTRO!!!
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-20 o 06:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > A merytorycznie coś dasz rade? ;-D

    Naprawdę się dziwię że chce ci się kopać z koniem :)

    --
    Janusz

  • 22. Data: 2021-12-21 12:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Naprawdę się dziwię że chce ci się kopać z koniem :)

    Nie chce... Zaprzestałem po dyskusji o zgonach w czasach covidu i potem
    o predykcja dotyczacych spadków cen mieszkań.
    Ale to mnie rozbawiło kiedy zenek pisze ze ceny pradu znacznie nie
    wzrosna a nastepnego dnia jebniecie. Chwila słabosci ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 23. Data: 2021-12-21 20:05:57
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-21 o 12:59, Budzik pisze:
    > Ale to mnie rozbawiło kiedy zenek pisze ze ceny pradu znacznie nie
    > wzrosna a nastepnego dnia jebniecie. Chwila słabosci ;-D
    Wybaczone :)

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2021-12-22 22:42:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 21 grudnia 2021 o 12:59:57 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
    Aż sprawdziłem jakie będzie jebniecie. Przeciętnie aż o 21 złotych miesięcznie. I
    przez te 21 złotych miesięcznie droższy prad ma spowodować opłacalność fotowoltaiki.
    Prezentujesz logikę tragarza. Jak byś nie miał dwucyfrowego współczynnika
    inteligencji to byś zauważył że pisząc że ceny aż tak bardzo nie wzrosną wskazałem na
    zależność ceny prądu do opłacalności fotowoltaiki. Co człowiek z normalnie
    rozwiniętym mózgiem zinterpretuje ze przez ceny prądu po podwyżce i nowe uregulowania
    odnośnie fotowoltaiki konsumenckiej jej instalowanie w dzisiejszych cenach będzie
    nieopłacone. Co do covidowych nieboszczyków trzeba będzie jeszcze trochę poczekać. Od
    kilkunastu dni mamy najwyższy współczynnik śmiertelności na świecie. W prognozach
    demograficznych nie ma znaczenia czy ci nadmiarowi co zmarli umarli na czysty covid,
    czy na choroby współistniejące czy też dlatego że przez epidemie źle albo wcale ich
    nie leczono. Covid znacząco przyspieszył depopulację Polski. Co za kilka lat oznacza
    na przykład przecenę nieruchomości o ok 50%. Dojdzie tak jak w USA do sytuacji że
    ludzie będą ogłaszali upadłość konsumencka i godzili się ze stracą to co utopili w
    kredytach na zakup nieruchomości żeby tylko pozbyć się garba w postaci tych kredytów.
    W tej chwili po podwyżkach stóp procentowych ci dokupili na kredyt mieszkania żeby je
    wynajmować już dopłacają bo nie będą w stanie uzyskać za najem ceny umożliwiającej
    spłatę kredytu. Według onanetu w tej chwili w Polsce co siódme mieszkanie z puli
    mieszkań do najmu stoi puste.

  • 25. Data: 2021-12-23 07:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > umożliwiającej spłatę kredytu. Według onanetu w tej chwili w
    > Polsce co siódme mieszkanie z puli mieszkań do najmu stoi puste.

    Zupełnie niepotrzebie powtarzasz swoje brednie - pamietam.
    Ale rozbawiło mnie to rozpatrywanie opłat za prąd przez pryzmat
    średniej. ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 26. Data: 2021-12-23 19:07:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 23 grudnia 2021 o 08:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie
    > liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu."
    Jak gówno nie umie pływać to twierdzi że woda za rzadka jak Budzik ze względu na
    szczupłość głowy nie potrafi odpowiedzieć to wymyśli że w jakimś temacie coś
    napisałem bo wie że nikomu nie będzie się chciało sprawdzać czy nie kłamie i jeszcze
    liczy że znajdzie się drugi pacan co go poprzez? Informuje i objaśniam że podwyżka o
    przeciętnie 21 złotych na miesiąc nie spowoduje że nagle fotowoltaika stanie się
    super opłacalna zwłaszcza że posunięcia rządu ja bardzo przyhamowały. Dzisiaj na
    Interii napisali że pod względem zgonów ten rok jest rekordowy od wojny. Umarlo
    prawie pół miliona ludzi. Podali powody. Prawie 400 tysięcy to zgony ludzi z
    powojennego wyżu demograficznego reszta covid i sprawy okołocovidowe. Tylko w tym
    roku po tych co zmarli zostało bez budowania kilkaset tysięcy nieruchomości, mieszkań
    i domów. Sądzisz że jak będziesz sabotował wpisy dobrze opisujące niedaleka
    przyszłość rynku nieruchomości to stanie się cud i nie stracisz na tym że kupiłeś dom
    blisko górki? Jak się skończy akcja rządowa " ludzie mają wydać całe pieniądze jakie
    by im zostały na pierdoły na nieruchomości" to cudu że twój dom będzie miał wyższą
    wartość niż jak kupowałeś się nie będzie. Jak bedzie warty połowę tego co zapłaciłeś
    to będziesz się cieszył.

  • 27. Data: 2021-12-24 09:57:14
    Od: Runt <r...@t...incognita.prv>

    > czwartek, 23 grudnia 2021 o 08:00:00 UTC+1 Budzik napisał(a):
    /.../
> [...]
    napisałem bo wie że nikomu nie będzie się chciało sprawdzać czy nie kłamie i jeszcze
    liczy że znajdzie się drugi pacan co go poprzez? /bełkot - ciach?

    zenusiu, konusie umysłowy! to, że podstawową twoją dietą nie jest chleb
    wodny, a obierki ze śmietników sprawia, że z każdym dniem jesteś
    durniejszy!*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 28. Data: 2021-12-24 13:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Informuje i objaśniam że podwyżka o przeciętnie 21 złotych na
    > miesiąc nie spowoduje że nagle fotowoltaika stanie się super
    > opłacalna zwłaszcza że posunięcia rządu ja bardzo przyhamowały.

    21zł srednio... Tylko co to ma wspolnego z zapotrzebowaniem osoby któa
    załozyła fotowoltaike? Raczej mało kto zakładał majac rachunek 100zł
    miesiecznie.

    A podwyzka jest o 25%. Co oznacza ze instalacje zwroca sie +-25% czasu
    szybciej. Czyli srednio poltora roku szybciej.

    Wszystko to dotyczy tych które juz sa - nowe rzeczywiście rzad stara
    sie zabic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 29. Data: 2022-01-20 21:05:18
    Od: Runt <t...@t...incognita.prv>

    W dniu 2021-12-23 o 19:07, kanalia Zenek Kapelinder pisze:

    /bełkot psychola - ciach/

    odpieprz się kanalio !

    --
    Runt

  • 30. Data: 2022-01-20 22:22:45
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 24 grudnia 2021 o 14:00:02 UTC+1 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
    Znajdą i na starych sposób. Zrobią żeby sieć a nie słońce decydowała kiedy będzie
    brała prąd z fv. Bez akumulatora nic nie weźmie. To jak już ktoś wszedł w fv i wydał
    sporo często pożyczonej z banku kasy to dokupi akumulator. A że tani nie będzie to
    okres amortyzacji się znacznie wydłuży. W międzyczasie spala się że dwa dachy na
    których są panele. Niekoniecznie od paneli się spala. Da to impuls do stworzenia
    przepisów nakazujących częste odpłatne kontrole instalacji. Bez pieczątki że jest
    dobrze zostaną odłączone od sieci. Uważasz że wyżej przedstawiony scenariusz jest
    niemożliwy? Jeśli możliwe jest zrobienie w Krakowie centrum bez dizli, pracują nad
    tym i w tv mówili że widać koniec drogi, to znaczy że będą mogli zrobić wszystko.