  • 1. Data: 2021-12-13 23:59:55
    Temat: Czujnik czadu / gazu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Jakie polecacie czujniki czadu i gazu?

    Zamel? Kidde? Orno?
    Najlepiej w jednym urządzeniu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

  • 2. Data: 2021-12-14 00:03:56
    Temat: Re: Czujnik czadu / gazu
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 December 2021 at 23:59:57 UTC+1, Budzik wrote:
    > Jakie polecacie czujniki czadu i gazu?
    >
    > Zamel? Kidde? Orno?
    > Najlepiej w jednym urządzeniu.
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
    to wielki błąd
    czas gromadzi się na dole, bo jest cięższy od powietrza
    a gaz jest lotny o prze do góry

    Jeden czujnik będzie wadliwy i nie uchroni od zaczadzenia albo wykrycia gazu

  • 3. Data: 2021-12-14 00:05:00
    Od: a a <m...@g...com>

> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire
    czad gromadzi się na dole, bo jest cięższy od powietrza
    a gaz jest lotny i prze do góry

    Jeden czujnik będzie wadliwy i nie uchroni od zaczadzenia albo wykrycia gazu i
    zagazowania

  • 4. Data: 2021-12-14 00:12:39
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 13.12.2021 o 23:59, Budzik pisze:
    > Jakie polecacie czujniki czadu i gazu?
    >
    > Zamel? Kidde? Orno?
    > Najlepiej w jednym urządzeniu.

    Gazex

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2021-12-14 01:48:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 00:05:01 UTC+1 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > a gaz jest lotny i prze do góry
    >
    > Jeden czujnik będzie wadliwy i nie uchroni od zaczadzenia albo wykrycia gazu i
    Do tej pory występowałeś w roli nieszkodliwego idioty. Ale teraz twoja rada może
    doprowadzić do śmierci jakiegoś głupiego człowieka co uwierzy a nie sprawdzi.
    Normalnych ona nie dotyczy ale głupich i tak trochę szkoda bo wykonują proste prace
    które musi ktoś wykonywać.

  • 6. Data: 2021-12-14 07:25:15
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-14 o 01:48, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:

> [...]
    Normalnych ona nie dotyczy ale głupich i tak trochę szkoda bo wykonują proste prace

    zenusiu, jako "wykluczony umysłowo" nadajesz się idealnie do prostych
    prac. dlatego przez lata pracowałeś "przodem i tyłem" w sowieckim
    burdelu dla zasłużonych nazistów osiagając doskonałość w "zawodzie".
    niestety ząb czasu nadwerężył twoje siły witalne i jedyne co potrafisz
    to ujadać na forach dyskusyjnych.

    pamiętasz by trzymać swego tate za fiuta kiedy szczy?*

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!