  • 1. Data: 2021-12-14 10:00:57
    Temat: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    Jaki może być koszt tablicy rozdzielczej w garażu?
    Elektryk rzucił mi ceną 1500 zł (czyli większą kwotą niż za nowe
    przyłącze chce) - i zaczynam mieć wątpliwości, czy go dobrze zrozumiałem.

    Tablica ma być natynkowa i obsłużyć 4 gniazdka 230V 16A, oświetlenie
    garażu i gniazdo siłowe, powiedzmy że 22 kW.
    Zasilana ma być osobnym kablem ze skrzynki w płocie.

    Coś mi się rząd wielkości nie zgadza - albo się nie znam i tyle to
    kosztuje....

  • 2. Data: 2021-12-14 10:20:08
    Temat: Re: Tablica rozdzielnia do garażu
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 10:00, Cavallino pisze:
> [...]
    > Zasilana ma być osobnym kablem ze skrzynki w płocie.
    >
    > Coś mi się rząd wielkości nie zgadza - albo się nie znam i tyle to
    https://allegro.pl/oferta/rozdzielnica-rozdzielnia-b
    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 3. Data: 2021-12-14 10:28:28
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 11:20, LordBluzg(R) pisze:

    > https://allegro.pl/oferta/rozdzielnica-rozdzielnia-b
    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    Ok, ale chodzi o rozdzielnię i jej wyposażenie, a nie pustą skrzynkę.
    Gniazda raczej będą osobno, modele z wifi zastosuję.....

  • 4. Data: 2021-12-14 10:34:20
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-12-14 o 10:00, Cavallino pisze:
> [...]
    > garażu i gniazdo siłowe, powiedzmy że 22 kW.
    > Zasilana ma być osobnym kablem ze skrzynki w płocie.

    Rząd wielkości? to za 150zł chciałbyś to kupić?
    popatrz na aledrogo ile gniazdka kosztują, szafka to ci rozjaśni, do
    tego kable, zamocowanie, połączenie, myślisz że ktoś za 50zł za to weźmie?

    --
    Janusz

  • 5. Data: 2021-12-14 10:41:30
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 11:34, Janusz pisze:

    > Rząd wielkości? to za 150zł chciałbyś to kupić?

    Bliżej tego w każdym razie.

    > popatrz na aledrogo ile gniazdka kosztują,

    Gniazdka mam, więc nie o nie pytam, tylko o samą szafkę z jej wnętrzem.
    Na montaż kabli też mi cenę podał - była ok.

    Tylko DODATKOWO 1500 zł za rozdzielnię - w tym miejscu mnie zmroziło.....

  • 6. Data: 2021-12-14 10:44:39
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 10:28, Cavallino pisze:

    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    > Ok, ale chodzi o rozdzielnię i jej wyposażenie, a nie pustą skrzynkę.
    > Gniazda raczej będą osobno, modele z wifi zastosuję.....

    To jest gotowiec z gniazdami. Brakuje tylko bezpiecznika :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 7. Data: 2021-12-14 10:49:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 10:34, Janusz pisze:

    > Rząd wielkości? to za 150zł chciałbyś to kupić?

    No. Podałem linka do gotowca, nie chiński za 100zł

    > popatrz na aledrogo ile gniazdka kosztują, szafka to ci rozjaśni, do
    > tego kable, zamocowanie, połączenie, myślisz że ktoś za 50zł za to weźmie?

    Tam są już gniazda i to dość dobre, kable. Brakuje bezpiecznika i
    powieszenia tego na scianie.

    Za 1400zł chcesz przyczepić kable zasilajacy i wieszać to na ścianie?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 8. Data: 2021-12-14 10:52:01
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 14-12-2021 o 11:44, LordBluzg(R) pisze:

    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    > To jest gotowiec z gniazdami. Brakuje tylko bezpiecznika :)

    Widzę.
    Co prawda chcę to mieć trochę inaczej, ale tak czy tak, rząd wielkości
    150 zł, jest bardziej odpowiedni niż 1500 zł?

  • 9. Data: 2021-12-14 10:54:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    > Ok, ale chodzi o rozdzielnię i jej wyposażenie, a nie pustą skrzynkę.
    > Gniazda raczej będą osobno, modele z wifi zastosuję.....

    Czyli potrzebujesz nie rozdzielni a zwykła skrzynkę na bezpieczniki,
    może być z włącznikiem.

    https://allegro.pl/oferta/skrzynka-elektryczna-rozdz
    ielnica-natynkowa-1x6-11135152928

    16zł :)

    Teraz dokupisz bezpieczniki za grosze.

    Nie wiem czy masz już te gniazda WiFi czy wliczasz to w całość.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>

  • 10. Data: 2021-12-14 10:58:54
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 14.12.2021 o 10:52, Cavallino pisze:

    udowlana-16-5-4-230v-11456487016

    > Widzę.
    > Co prawda chcę to mieć trochę inaczej, ale tak czy tak, rząd wielkości
    > 150 zł, jest bardziej odpowiedni niż 1500 zł?

    Oczywiście :) Elektrycy często z dupy biorą ceny...
    Nie tylko oni, przykład:

    - Oooo, ma pani skrzynię biegów do wymiany
    - A co to jest skrzynia biegów?
    - Ooo i druga skrzynia też do wymiany

    --
    LordBluzg(R)