  • 1. Data: 2021-12-13 22:09:04
    Temat: Kupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku samochodowy
    Od: a a <m...@g...com>

    Kupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku samochodowy

    UPS ma wewnątrz aku żelowy,
    1 albo kilka szeregowo
    i są przewody do podłączenia aku z konektorkami, żeńskie,
    czyli do nasunięcia na blaszki żelówki

    Kupię przedłużki, aby wyprowadzić kable do aku na zewnątrz, aby podłączyć samochodowy

    W UPS mam tak

    + konektor żeński
    - konektor żeński

    Zatem przedłużka ma być z jednej strony zakończona
    kostką krytą z 2 konektorkami męskimi (tymi wystającymi)

    Konektorki męskie mają być ukryte w kostce, bo są gołe
    i musza być zabezpieczone przez zwarciem

    Takiej kostki nie znalazłem, ale znalazłem przełącznik wł/wył
    i on jest zakonczony 2 konektorkami męskimi , gołymi, ale ukrytymi w kostce

    Wszystko ma być gotowe, zaprawione, bez rzeźbienia, bez koszulek
    termokurczliwych, na konektorkach mają byc twarde plastikowe osłony ( na żeńskich)

    Gdzie to kupić, za ile i jak to się nazywa
    albo co podobnego znajdzie się na zlomie samochodowym

    Myślałem o kablach podłączonych konektorkami do bezpieczników 30A

    Tu są zdjęcia przełączników 12V z wyszukiwarki
    ale wszystkie mają wystające konektorki męskie, a ja potrzebuję kryte
    no i przedłużkę, 2 kable równolegle, a nie żadne przełączanie.

    https://www.bing.com/images/search?q=prze%c5%82%c4%8
    5cznik+12V&form=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover

  • 2. Data: 2021-12-13 22:14:56
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 December 2021 at 22:09:05 UTC+1, a a wrote:
> [...]
    >
    > https://www.bing.com/images/search?q=prze%c5%82%c4%8
    5cznik+12V&form=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover
    to znalazłem,
    ale nadal szukam gotowego przedłużacza

    I mają być twarde, plastikowe oslony na konektorki męski i żeńskie

    Slip On Cover for Female 6.3mm Spade Terminals

    https://allfixelectrical.com.au/products/slip-on-cov
    er-for-female-6-3mm-spade-terminals-pkt-25-part-0102
    2-250-25

    Slip-On Spade Lugs

    i takie na męskie

    http://www.larpro.com.au/larpro/product/4177

    Blue Male Spade Fully Insulated Terminals Hi Temp

  • 3. Data: 2021-12-13 22:15:51
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.12.2021 o 22:09, a a pisze:
    > Kupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku samochodowy

    jakbyś chciał sobie pooglądać (to jeszcze do poprzedniego wątku gdzie
    Cię zmasakrowali) taki agregat, to skocz do najbliższego szpitala i
    dobrze się rozglądaj. powinna gdzieś na tyłach być taka budka wielkości
    kiosku z kominem. tam jest silnik diesla z dużym alternatorem. w
    lepszych konstrukcjach diesle jest cały czas poggrzewany i ma takie
    ustrojstwo do wytwarzania ciśnienia oleju przed startem.

    > UPS ma wewnątrz aku żelowy,

    tak. ale weź pod uwagę, że ten akumulator, jakikolwiek akumulator
    będziesz musiał (kiedyś) kupić. i teraz ciekawostka. nawet gdybyś miał
    prąd za darmo, np z pracy, od sąsiada, kradziony czy podarowany, i
    "nosił" go do domu w akumulatorze, to zaoszczędzone pieniądze na
    prądzie, nie koniecznie pozwolą na zakup akumulatora. może ich braknąć.

    A żebyś sobie nie pomyślał o mnie źle, przenieś upsa w okolice auta,
    załatw grube lecz krótkie kable, a z auta ciągnij 230v - duuużo mniejsze
    straty.

    ToMasz

  • 4. Data: 2021-12-13 22:28:59
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 December 2021 at 22:15:53 UTC+1, ToMasz wrote:
> [...]
    >
    > A żebyś sobie nie pomyślał o mnie źle, przenieś upsa w okolice auta,
    > załatw grube lecz krótkie kable, a z auta ciągnij 230v - duuużo mniejsze

    dzięki
    ale potrzebuję na dzisiaj te przedłużki, gotowe

    tutaj zdjęcia osłonek na konektorki

[...]

    A jak już zdobędę te przedłużacze i podłącze samochodowe aku do UPS od peceta
    to kupię ten szpital,
    ale wszystko po kolei

  • 5. Data: 2021-12-13 23:36:59
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 13 grudnia 2021 o 22:09:05 UTC+1 m...@g...com napisał(a):
> [...]
    >
    > https://www.bing.com/images/search?q=prze%c5%82%c4%8
    5cznik+12V&form=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover
    Wpisywać miasta w których się cieszą że kupisz sobie kable.
    Łódź.

  • 6. Data: 2021-12-13 23:54:08
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 December 2021 at 23:37:00 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    5cznik+12V&form=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover
    > Wpisywać miasta w których się cieszą że kupisz sobie kable.
    > Łódź.
    dzięki
    już znalazłem jak to wygląda
    ups battery cable extension
    https://www.bing.com/search?q=ups+battery+cable+exte
    nsion&qs=HS&pq=ups&sc=8-3

    https://www.bing.com/images/search?q=ups+battery+cab
    le+extension&id=FB403361F07804C33E3535BD11EBF0BCB275
    8F2F&form=IQFRBA&tsc=ImageHoverTitle&first=1&disover
    lay=1

    ale w sklepie nie mają

    na ebayu takie coś znalazłem ale nie widac konektorków

    https://www.ebay.co.uk/itm/115042641602?hash=item1ac
    91366c2:g:mxwAAOSwOw5hZXYB

    Może przedłużacz UPS do akumulatora ?

  • 7. Data: 2021-12-14 00:00:51
    Od: a a <m...@g...com>

    On Monday, 13 December 2021 at 23:54:09 UTC+1, a a wrote:

> [...]
    lay=1

    > ale w sklepie nie mają
    >
    > na ebayu takie coś znalazłem ale nie widac konektorków

    takie znalazłem
    Carcoon Battery Cable Extension | The SL Shop

    https://www.theslshop.com/media/catalog/product/cach
    e/1/thumbnail/1600x/17f82f742ffe127f42dca9de82fb58b1
    /0/0/000.1538.jpg

    ale strona przekierowuje na dmuchane pokrowce na samochody

    https://parts.theslshop.com/mercedes-benz-indoor-cod
    ed-carcoon-airflow-storage-system/

  • 8. Data: 2021-12-14 12:43:04
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 13.12.2021 o 23:36, Zenek Kapelinder napisał:

    > Wpisywać miasta w których się cieszą że kupisz sobie kable.
    > Łódź.

    W twoim przypadku konieczne jest jeszcze dookreślenie: Bałuty.
    Bo Bałuty to nie miejsce, a stan umysłu.

    https://twitter.com/mackozer/status/7667060970130595
    84

    --
    Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    (przysłowie łódzkie)

  • 9. Data: 2021-12-14 18:53:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 14 grudnia 2021 o 12:43:05 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    84

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    A choj collie. Znowu chwalisz się żoną. Wpisywać miasta w których zazdroszczą ci
    żony.

  • 10. Data: 2021-12-15 11:41:55
    Od: Runt <t...@a...prv>

    W dniu 2021-12-14 o 18:53, KANALIA* Zenek Kapelinder pisze:

    84

    > A choj collie. Znowu chwalisz się żoną. Wpisywać miasta w których zazdroszczą ci
    żony.

    twoja "żona" to twoja graba tyle, że nie nie wyciszenisz z niej już ani
    kropli ty stary pierdoło!*

    i pamiętaj trzymać swego tatę za ... ;-)))

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!