eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieKupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku samochodowy › Kupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku samochodowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Mon, 13 Dec 2021 13:09:04 -0800 (PST)
    Subject: Kupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku
    samochodowy
    From: a a <m...@g...com>

    Kupię kable przedłużające do aku z UPS, aby podpiąć zewnętrzny aku samochodowy

    UPS ma wewnątrz aku żelowy,
    1 albo kilka szeregowo
    i są przewody do podłączenia aku z konektorkami, żeńskie,
    czyli do nasunięcia na blaszki żelówki

    Kupię przedłużki, aby wyprowadzić kable do aku na zewnątrz, aby podłączyć samochodowy

    W UPS mam tak

    + konektor żeński
    - konektor żeński

    Zatem przedłużka ma być z jednej strony zakończona
    kostką krytą z 2 konektorkami męskimi (tymi wystającymi)

    Konektorki męskie mają być ukryte w kostce, bo są gołe
    i musza być zabezpieczone przez zwarciem

    Takiej kostki nie znalazłem, ale znalazłem przełącznik wł/wył
    i on jest zakonczony 2 konektorkami męskimi , gołymi, ale ukrytymi w kostce

    Wszystko ma być gotowe, zaprawione, bez rzeźbienia, bez koszulek
    termokurczliwych, na konektorkach mają byc twarde plastikowe osłony ( na żeńskich)

    Gdzie to kupić, za ile i jak to się nazywa
    albo co podobnego znajdzie się na zlomie samochodowym

    Myślałem o kablach podłączonych konektorkami do bezpieczników 30A

    Tu są zdjęcia przełączników 12V z wyszukiwarki
    ale wszystkie mają wystające konektorki męskie, a ja potrzebuję kryte
    no i przedłużkę, 2 kable równolegle, a nie żadne przełączanie.

    https://www.bing.com/images/search?q=prze%c5%82%c4%8
    5cznik+12V&form=HDRSC2&first=1&tsc=ImageBasicHover