  • Data: 2020-05-06 18:59:38
    Temat: Re: Radzimy sobie
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Ja złożyłem najpierw odroczenie, i to zaakceptowali, a chwilę
    > później rzucili zwolnienie. Też złożyłem, i tego jeszcze nie
    > zaakceptowali. Też nie płacę, aczkolwiek się okazało, nie wiem jak,
    > że miałem nadpłatę 3k. :P Ciekawe czy mnie zaczardżują za 2 miechy
    > czy jednak odroczą. :>

    Składaj wniosek o zwrot nadpłaty zanim złozysz kolejna deklaracje.
    Bo podobno defaultowo nadpłata idzie w deklaracje marzec maj pomimo
    zwolnienia "tarczowego".

    Taka kara dla nadgorliwych. Lepiej było niepłacic w terminie a gratisowo
    kredytowac panstwo.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach