  • Data: 2020-05-07 19:02:20
    Temat: Re: Radzimy sobie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-05-05 o 21:53, Marek pisze:

    > Nie, po prostu nie zapłaciłem w kwietniu składki za marzec. Mam
    > przygotowany wniosek o umorzenie, który należy złożyć do 30 czerwca.
    > Do 30.06 ZUS wstrzymał dochodzenie należnych składek za okresy 03-05 a
    > po tym terminie będzie rozpatrywał te wnioski i umarzał (jeśli nie
    > będzie zastrzeżeń).
    > Zgodnie z zasadą niechch (czyt. "nie-cha-cha") najprawdopodobniej w
    > następnych okresach jzapłacę składkę, stąd tylko marzec sobie odpuszczę.

    Czyli w zasadzie na razie nie skorzystałeś.
    Tyle to i ja zrobiłem, ale mam świadomość, ze
    zanim to się rozstrzygnie, to wiele się może zmienić.
    Mimo, że jak piszesz ZUS wstrzymał dochodzenie/ściganie,
    ale potem nagle się okaże, że z jakiegoś powodu
    umorzenie nie przysługuje i odsetek nie liczymy, ale
    składki trzeba opłacić.