    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Ratunku, chcą mnie zrandapować
    <a...@g...com>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <a...@g...com>
    <e...@g...com>
    <0...@g...com>
    Date: Fri, 22 Sep 2017 13:17:42 +0200

    Lisciasty pisze:

> [...]
    c-wlasnymi-silami/

    > Niwelacja to rewelacja ;)
    > Czytam, zagarnę od teścia niwelator i trzeba będzie się zniwelować...

    Teściowy niwelator nie sprawi, że ogród stanie się zniwelowany, ale
    przynajmniej ugruntuje świadomoć, że Ziemia wcale nie jest płaska.
    Potem będzie można wprowadzić zmierzone dane do odpowiedniego programu
    i na przykład aproksymować powierzchnię gumna funkcją wielomianową
    dwóch zmiennych. To może być zajęcie przyjemniejsze od latania ze
    szpadlem po błocku wśród jesiennej słoty.

    Jarek

    --
    lecz nawiedzili go dziwni, młodzi i jacyś inni,
    jak wiatrem się przedzierali przez żagle tego pechowca,