  • Data: 2009-11-09 08:40:26
    Temat: Re: Recyrkulacja CWU inaczej
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:baa3a0c8-e101-4125-bc0f-473f3ce61f0f@n35g2000yq
    m.googlegroups.com...

    >Trzeba by jeszcze odjąć zużycie energii w "automatyce pompy" i w samej
    >pompie.

    Automatyka to pikus, pompa juz cokolwiek jest, ale jest tez podwyzszony
    komfort - w cyrkulacji w zaleznosci od miejsca gdzie jest pompa i jak jest
    ustawiona, temperatura moze miec wahania w punkcie poboru, w przypadku
    kabelka nie ma tego zjawiska.

    >No tego właśnie nie jestem pewien. W dodatku kabel można podprowadzić
    >prawie pod sam kran, natomiast cyrkulację nie bardzo (tak mi się
    >wydaje) ze względów gabarytowych.

    Tak, cyrkulacje zwykle gdzies sie zawraca i nie obejume w punkt wszystkich
    kranikow. Ja mam pociagnieta do najdalszej lazienki i np. kuchni w ogole nie
    obejmuje (ale ta jest blisko kotlowni). W lazience zawraca przy wannie i
    mimo iz umywalka jeste niewiele dalej, to pare sekund moze leciec zimna
    woda.