  • 41. Data: 2012-01-11 12:12:43
    Temat: Re: Regips i suporex
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    news:4f0d789e$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
    > singiel
    > singeria
    > singleton

    to ile dales polskich? :-)

    b.

  • 42. Data: 2012-01-11 12:19:52
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    news:jejubn$kg9$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    > news:4f0d789e$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
    >> singiel
    >> singeria
    >> singleton
    >

    > to ile dales polskich? :-)

    No nie no... Pisałeś że _nie_ma_wogóle_

    Wszystkie są ze słownika polskiego. Wszystkie są także uznawane jako polskie
    przez słownik Scrlable.

    Marek

  • 43. Data: 2012-01-11 12:30:15
    Od: Jacek <n...@g...com>

    W dniu 2012-01-11 13:19, 4CX250 pisze:
    > są ze słownika polskiego. Wszystkie są także uznawane jako
    > polskie przez słownik Scrlable.

    Odpuść mu. Jemu nikt nie wmówi, że czarne jest czarne itd.
    Jacek

  • 44. Data: 2012-01-11 13:12:22
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > No nie no... Pisałeś że _nie_ma_wogóle_

    fakt :)

    > Wszystkie są ze słownika polskiego. Wszystkie są także uznawane jako
    > polskie przez słownik Scrlable.

    slownik scrable , no to jest argument :)

    b.

  • 45. Data: 2012-01-11 13:20:45
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > fakt :)

    > slownik scrable , no to jest argument :)

    Jakoś sprytnie przemilczasz słownik j. polskiego a doczepiłeś się tego
    drugiego, którego wskazałem drugorzędnie wyrazem "także"

    No to jak, będziemy świadkami dalszego ciągu twojego wycofywania się rakiem
    z chybionej wiedzy o twardym "si" ? :)
    Nie zmuszaj mnie proszę do tego, abym stanął za barykadą Jacka.

    Marek

  • 46. Data: 2012-01-11 13:44:49
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Jakoś sprytnie przemilczasz słownik j. polskiego a doczepiłeś się tego
    > drugiego, którego wskazałem drugorzędnie wyrazem "także"

    nie chce mi sie szukac po slownikach, ale mysle ze przyznasz ze slowa ktore
    podales sa tak bardzo obcojezyczne jak tylko sie da ;) A slowa zgruntu
    polskie zaczynajaace sie na si czyli siano, siedziec, siewnik wymawia sie
    miekko. Bo przeciez "i" po s,n,c zmiekcza te gloski.

    > No to jak, będziemy świadkami dalszego ciągu twojego wycofywania się
    > rakiem z chybionej wiedzy o twardym "si" ? :)

    Podaj polski, a nie importowany, wyraz zaczynajacy sie na twarde, si. Ja nie
    znam., moze jakis jest. Tylko cie prosze, nie mów mi ze ta lista którą
    podałes ma być wzorcem do rozwoju jezyka polskiego :) A gdybys szukal to od
    razu powiedz ile było tych miekkich zanim znalazłe

    b.

  • 47. Data: 2012-01-11 13:46:06
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > razu powiedz ile było tych miekkich zanim znalazłe

    ....s to twarde.

    cos mi sie wykrzaczylo

    b.

  • 48. Data: 2012-01-11 14:00:26
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > zgruntu polskie zaczynajaace sie na si czyli siano, siedziec, siewnik
    > wymawia sie miekko. Bo przeciez "i" po s,n,c zmiekcza te gloski.

    Nie ma to znaczenia w dyskusji. Są i juz.

> [...]
    > podałes ma być wzorcem do rozwoju jezyka polskiego :) A gdybys szukal to
    > od razu powiedz ile było tych miekkich zanim znalazłe

    Przecież one są teraz już wszystkie polskie. Na potwierdzenie tego zostały
    umieszczone w oficjalnym słowniku j. polskiego.

    A tak wogóle to niemiecki, angielski, j. skandynawskie też mają ze sobą
    wiele wspólnego.

    Marek

  • 49. Data: 2012-01-11 14:37:38
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    > Użytkownik "Budyń" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma to znaczenia w dyskusji. Są i juz.

    W dyskusji o języku polskim to raczej ma znaczenie :-)

    > Przecież one są teraz już wszystkie polskie. Na potwierdzenie tego zostały
    > umieszczone w oficjalnym słowniku j. polskiego.

    One są spolszczone, a nie polskie. W codziennym zyciu nie ma to znaczenia,
    jednak jak ktos chce wybrzydzac na temat suporeksu to fajnie by było gdyby
    oparł sie o cos wiecej niz tylko swoje przeswiadczenie i luźne skojarzenia z
    "super" :)

    b.

  • 50. Data: 2012-01-12 07:28:43
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-01-11 15:37, Budy pisze:
    > jednak jak ktos chce wybrzydzac na temat suporeksu to fajnie by by?o gdyby
    > opar? sie o cos wiecej niz tylko swoje przeswiadczenie i lu?ne skojarzenia z
    > "super" :)

    Ale o co cho?
    Niech sobie wybrzydza... język należy do Narodu a nie do czerwonych
    profesorów, którzy wierzą w pieczę państwa nad językiem i na siłę
    starają się go zamknąć w wydawanych przez siebie słownikach.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info