    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rekuperacja i okap kuchenny.
    Date: Sun, 12 Nov 2023 16:58:02 +0100
    <uiit67$1rn$3$Robert_W@news.chmurka.net> <2t2oqbyw0gfl$.dlg@myjk.org>
    <uil053$1rm$4$Robert_W@news.chmurka.net> <dfzbzl6v6poq$.dlg@myjk.org>
    <f...@g...com>
    <5...@g...com>
    <9...@g...com>
    <uinihk$1rn$7$Robert_W@news.chmurka.net>
    <uinpr2$ku8$1$Janusz@news.chmurka.net> <zz6rv184jb5q$.dlg@myjk.org>
    <o...@l...harvard.local>
    <uiqqd6$iso$1$Janusz@news.chmurka.net>

    W dniu .11.2023 o 16:25 Janusz <j...@o...pl> pisze:

    > Wy wszyscy jesteście niepełnosprawni czy analfabeci?

    Nie wiem czemu na mnie naskoczyłeś jak ja Cię "bronię" przed Myjkiem.

    Homeopatia działa tak samo jak placebo.
    Dajesz dziecku lekarstwo (ono wie, że to lekarstwo i ma mu pomóc) i ono
    wtedy pomaga. Substancja czynna (jeśli to nie antybiotyk) ma znaczenie
    drugorzędne.

    Ciekawe są eksperymenty gdy w testach podają ludziom placebo i mówią, że
    bardzo prawdopodobne jest wystąpienie efektów ubocznych (bóle głowy,
    biegunki, wymioty) bo preparat jest w początkowej fazie testów. No i w
    grupie kontrolnej występują te efekty uboczne mimo tego, że ci pacjenci
    dostali placebo. Potęga mózgu człowieka jest niezbadana...

    TG