  • Data: 2014-10-29 20:36:34
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-29 o 20:29, k...@g...com pisze:

    > No i super że nie masz zaduszku. Nie zmienia to fakt że rekuperatory jakie ludzie w
    Polsce montują zwyczajnie nie dają żadnych efektów ekonomicznych bo są za małe. Co do
    świeżego powietrza mogę się zgodzić. Ale świeżego i ugrzanego do jakiejś użytecznej
    temperatury już nie. Marketingowy bełkot pod nazwą sprawność temperaturowa nie
    istnieje w realu. A szczytem ignorancji była tutaj kiedyś informacja że to nic że w
    mrozy rekuperator zamarzł bo i tak jest dobry.

    Czy jeśli w wielki mróz moje auto nie odpaliło, to znaczy, że auto jest
    do doopy?

    --
    Pete