  • Data: 2014-10-30 09:58:21
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 30 października 2014 09:27:29 UTC+1 użytkownik Pete napisał:

    > Więc każdą rzecz, która kosztuje > 0,00PLN można oprotestować brakiem
    > uzasadnienia ekonomicznego, bowiem zwykle takie urządzenia mają zadanie
    > poprawić komort/ułatwić życie.
    Tu zgoda. Bywały dyskusje czy tańsze mycie w zmywarce czy ręcznie.
    Dla naczyń i higieny to bez znaczenia bo ręcznie tez można dokładnie umyć fakt że
    może to wyjść drożej i bardziej pracochłonne.
    > Zaiste, najlepiej, jak opinie o urządzeniu wygłasza osoba, która nie
    > miała z nim do czynienia.
    > Identycznie jak z krytykującymi sprzęt apple ;)

    A w którym miejscu ja wydałem opinie o went mech? Napisałem tylko że ekonomicznie
    jest droższa, nie napidsałem że jest do dupy chyba nawet napisałem że większych wad
    nie ma.
    Użytkuje i użytkowałem wcześniej w innych miejscach zamieszkania went grawitacyjna i
    stiwerdzam ze braku komfortu niem. To raczej użytkownicy went mech twierdzą że jest
    dyskomfort przy went grawitacyjnej(czyli to z tym apple to raczej do nich)
    W pracy od kilkunastu już lat siedzę po kilka godzin dziennie w biurze z went
    mechaniczna i nie wiedze jakiejś specjalnej przewagi pod względem komfortu od mojego
    domu gdzie went mech nie mam.
    > Zdziwiłbyśsię. Osobiście miałem nalot komarów przez wentylację. Jednego
    > wieczoru wlatywały ich dziesiątki dopóki nie zakleiłem wlotu folią.
    > Wkrótce założyłem tam wyciąg więc więcej się z tym nie spotkałem, ale
    > wtedy wleciało ich na ok ok 200 sztuk.
    Pewnie nie zaprzeczysz że w domu gdzie jest went mech tez komary bywaja.
    > Tak samo jak zmywarka, klimatyzacja, centralny zmiękczacz wody + filtr,
    > suszarka, webasto, komputer, ibuprom itepe.
    Dokładnie tak. Z rzeczy które wymieniłeś centralny zmiękczacz wody + filtr u mnie
    wcale niepotrzebny co nie znaczy że u kogoś innego może być niezbędny. Aczkolwiek o
    zmiekczaczasz tu trochę dyskusji chyba tez było i wychodziło te do domowego użytku to
    trochę takie zabawki niespecjalnie działające tak jak by użytkownik chciał.
    >nowym domu.
    > Jeśli wpłynie na komfort to dlaczego nie?
    Jeśli wpłynie. I to jest właśnie ten marketing że za jakiś czas wmówią że wpływa.
    Pewnie teraz tego nie używasz i co jakoś niekomfortowo się czujesz?
    Wiesz kilkanaście już lat temu sprzedawałem coś co się nazywało "osmotyczny filtr do
    wody" Kosztowało wtedy grubo ponad 2tys a było gówno warte. Ale dobrze przeszkolony
    akwizytor, robiący odpowiednie prezentacje i ludzie to kupowali.
    Chyba z rok temu robili u mnie na chacie prezentacje odkurzacza LION cos tam.
    Przykładowy link: http://sprzedajemy.pl/prince-lion-medical-system,151
    3251
    Oprócz odkurzania miało to cos nawilżać, zapach rozsiewać , prac tapicerke i również
    chłodzić pomieszczenie.
    Większego gówna nie widziałem. Głośność porównywalna z piłą motorową więc już sam ten
    parametr jest dyskwalifikujący do zastosowania domowego. ale znam co najmniej kilka
    osób które to kupiły.
    Dobry sprzedawca i marketing.