  • Data: 2014-10-31 17:15:02
    Temat: Re: Rekuperator
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-10-31 13:11, Ergie wrote:
    > Nawiewy są w pokojach a wywiewy w łazienkach, kuchni, wiatrołapie,
    > pralni, i właśnie garderobach. [...]

    Co do wszystkich pomieszczeń poza ostatnim to oczywiście masz rację.
    Natomiast jeśli chodzi o garderoby to w sumie spotkałem się ze szkołą
    falenicką i otwocką, że tak to ujmę.

    > Zapachy trafiłyby to garderoby tylko jakbyś w pokojach palił kadzidełka.
    > Natomiast gdyby tam był nawiew to zapachy ubrań (np. skurzanych płaszczy
    > czy butów) roznosiłyby się na korytarz/przedpokój czy pokój zależnie od
    > tego z czym garderoba graniczy. [...]

    Dlatego zastanawiam się nad umieszczeniem w garderobie w nowym domu
    zarówno nawiewu jak i wywiewu.

    W przypadku szatni to oczywiste.

    Piotrek