eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieRekuperator z entalpicznym wymiennikiem ciepła - czy ma sens › Re: Rekuperator z entalpicznym wymiennikiem ciepła - czy ma sens
  • Data: 2015-01-22 12:10:22
    Temat: Re: Rekuperator z entalpicznym wymiennikiem ciepła - czy ma sens
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:54c0d5ed$0$2158$6...@n...neostrada
    .pl...

    > 30% to zdecydowanie za mało.

    Co kto lubi :-)
    Ja wolę stałe 35 niż raz 20 a raz 50.

    Jak pisałem dopiero gdy spada poniżej 30 to wtedy coś z tym robimy, ale
    takich dni jest w roku niewiele.

    Ale skoro dla Ciebie 30% to za mało to ten wymiennik niewiele Ci pomoże i
    pewnie przy -15 i tak będziesz musiał jakoś nawilżać, więc może lepiej od
    razu kupić tradycyjny wymiennik z lepsza sprawnością i nawilżacz.

    Pozdrawiam
    Ergie