  • Data: 2017-04-26 10:28:57
    Temat: Re: Remont płotu
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-04-25 o 17:06, Budyń pisze:

    > spójrz na to szerzej, to ma niewiele wspolnego z tvpis itd. Gazeta wyborcza i jej
    środowiska od dawna prowadzi akcję oslabiania, ogłupiania i zakopleksiania polaków.
    Cwierć wieku im sie to nieźle udawało, Ministerstwo Demontażu Edukacji Narodowej
    produkowało kolejne pokolenia głupców (
    http://dakowski.pl/index.php?option=com_content&task
    =view&id=8845&Itemid=100 ), jeszcze troche a przyszłoby nam płacic renty SS-manom,
    którzy na wojnie zdrowie stracili.

    Proszę cię.
    Upadek polskiej szkoły zaczął się w 1990 a nie 2008. I rękę do tego
    przyłożyli wszystkie partie polityczne. Od lewej strony do prawej.

    > Wiec tamta akcja z rowerami to drobiazg, sam w sobie niby bez znaczenia. Ale w
    masie tresci miał utwierdzic jacy to jestesmy żli. W innych że głupi, śmierdzący i
    prymitywni.

    No ale coś się zmieniło w kwestii rowerów? Jak kradli tak kradną.
    Wrzuciłem Ci dość spektakularny przykład z Wrocławia. To nie jest wina
    Tuska.

    > tu zajrzyj
    > http://wiadomosci.onet.pl/swiat/europejski-instytut-
    dziedzictwa-zaglady-oskarza-polske-ws-zwrotu-mienia-
    zydowskiego/d6r646r

    > jak myslisz, kogo łatwiej bedzie skłonic do wyskoczenia z kasy -dumnego czy
    zakompleksionego?

    Od 70-ciu lat związek wypędzonych domaga się zwrotu utraconych majątków.
    Czy ktoś im coś zwracał tylko z tego tytułu że się domagał?

    A od tego, czy jesteśmy, jak to napisałeś 'dumni' czy 'durni' niewiele
    zależy. Jak nam będą chcieli przykręcić śrubę, to to zrobią bez względu
    na naszą samoocenę.

    --
    Pete