    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 15 May 2020 11:52:16 -0700 (PDT)
    Subject: Re: RobWan doradź nieco, proszę.
    From: s...@g...com

    W dniu środa, 13 maja 2020 16:01:56 UTC-5 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
> [...]
    cenie (3kpln za m3) i na fotach wyglada ok.

    sensownie suche aby spokjnie w nim dłubać niefanaberyjne mebelki?

    > 1 cm na rok. Teraz może mieć koło 20%.

    OK. Dzieki za info.

    zuzyje tego szybko ale chcialbym wiedzieć czy sie na mine nie wsadze.

    > 0,5 m3 to na schody za mało a na stół za dużo. :-)

    No stol z tego zrobie i jakies pierdoly. Tak akuratnie wyjdzie :)

    > Warto brać mokre i czekać, a efekt suszenia nie będzie pewny?

    No w sumie nie wiem, ale suszone tu jest okrutnie drogie. Suszone jest po jakies
    4.5kpln za m3.

    > Lepiej
    > kupić drogie w ilości odpowiedniej do zadania.
    > No chyba, że styl loftowy czy jakiś góralski to ok :-) Jak się weschnie
    > i popęka to nabiera charakteru.

    Mam nadzieje ze nie popeka. Obaczymy, wezme na probe a jakby co to cos z tego
    urzezbie. Teraz modne sa te odpustowe, z lana zywica co sie mieni jak cyganka...

    > może technikistolarskie.pl, które powstały po e-mancie?

    Dzieki!