  • Data: 2016-02-17 09:26:20
    Temat: Re: Rolety zewnętrzne
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 lutego 2016 01:45:58 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Nic nie zrozumiales ;)
    Zrozumiałem.
    > W sypialni idziesz spac - klik - caly dom wylaczasz.
    Córce w pokoju też? Żonie która jest w salonie jeszcze też? Skoro one tam sa to nie
    będę im światła wyłączał. A z sypialni nie mam potrzeby wyłączania światła w garażu
    bo ono się tam nie świeci jak ja jestem w sypialni- ono zostało wyłączone jak
    wychodziłem z garażu
    > W wiatrolapie jak gdzies wychodzisz - klik - caly dom wylaczasz.
    A niby czemu mam mieć "cały dom" włączony przed wyjściem? Tylko po to żeby go
    wyłączać?

    > Nie musisz potem latac po domu czy na pewno wszystko pogaszone, bo jeden
    > klik wygasza caly dom.
    Od lat u mnie funkcjonuje w rodzinie takie coś że jak ktoś wychodzi z danego
    pomieszczenia to światło wyłącza i nie pamiętam, abym przed wyjściem kiedykolwiek
    "latał po domu"
    > Jak ktos ma jedno pomieszczenie w piwnicy i zapala jednym przyciskiem cala
    > piwnice to spoko, ja mam 140m2 piwnic - 6 pomieszczen, schody, korytarze >wiec i
    oswietlenie troche bardziej skomplikowane
    Jak skomplikowałeś to masz skomplikowane;)
    > - np. wychodzac z silowni >zamiast gasic swiatlo w silowni, w jednym >korytarzu,
    drugim korytarzu i na >schodach
    Jakiś problem z tym masz?
    > - klikam jeden przycisk przy wejsciu do wiatrolapu i gasze wszystko naraz.
    A jak zapomnisz kliknąć to masz całą piwnicę- te 6 pomieszczeń, 3 korytarze
    oświetlone;)
    > Zadne wodotryski - oswietlenie dekoracyjne to dla mnie MUS - i nie chodzi
    > o to, ze ono cos dekoruje - tylko o to, ze np. ogladajac TV, czy pracujac
    > przy komputerze / tablecie - w ciemnym pomieszczeniu oko meczy sie znacznie
    > szybciej niz w takim polmroku. A nie zawsze mam ochote zapalac oswietlenie
    > glowne, bo wtedy jest znowu za jasno do tych czynnosci.
    A nie no jakies tam kinkiety czy inne lamki tez mamy ale nie widzę potrzeby aby je
    włączać jednym wspólnym przyciskiem skoro prawie każda ma swój włacznik.

    > Nie da sie wylaczyc swiatla w piwnicy z salonu.
    Dobra, niech będzie z sypialni ten magiczny jeden klik i wyłączasz "cały dom"

    > Oczywiscie nabijasz sie,
    > a polowy zastosowan w ogole nie zrozumiales ;)
    Ja myślę że to Ty nie rozumiesz jak funkcjonuje dom w którym przebywa trochę więcej
    jak 1 osoba
    > Niech Ci bedzie.
    A tak na marginesie- teraz gdy ledy maja już akceptowalne ceny to koszt energii na
    oświetlenie domu nie przekracza pewnie 30zł na miesiąc więc nawet gdyby to światło w
    garażu się u mnie całą noc paliło bo nie mam PLC i jednym klikiem nie wyłączyłem to
    energii zeżre tyle co nic.
    A PLC+ resztę osprzętu to tak ze 3-4tys pewnie kosztuje na dzisiaj?
    Ale aspekt finansowy dla osób lubiących gadżety jest pomijalny wiec tylko tak pytam;)