  • Data: 2019-10-20 20:39:36
    Temat: Re: Rosa na szybach zewnętrznych
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PiteR napisał:

    > "Można wręcz powiedzieć, że irytujące zjawisko parowania szyb po
    > stronie zewnętrznej jest dowodem potwierdzającym ich należytą,
    > a wręcz najwyższą jakość w zakresie przenikalności cieplnej"
    >
    > Szok. Nigdy tego nie widziałem. W następnym mieszkaniu poproszę
    > o stare nienowoczesne okna ;)
    >
    > Pochlastałbym się mając takie atrakcje.

    A mówią, że z Usenetu żaden pożytek... Mnie zawsze zadziwia, jak
    ludzi wierzą w różne wciskane im głupoty. I jak (inni) nie mają
    żadnych skrupułów, by je wciskać i by nie przekazywać wiedzy do
    końca. "Można wręcz powiedzieć, że irytujące zjawisko grzyba na
    ścianie jest dowodem potwierdzającym należytą, a wręcz najwyższą
    jakość w zakresie szczelności okien" -- tek mógł ktoś pisać jakiś
    czas temu, kiedy nastała moda na szczelne okna. Instalowanie bez
    myślenia, czy w tym przypadku się sprawdzą. A potem wynaleziono
    rozszczelniacze...

    --
    Jarek