  • Data: 2020-08-10 15:43:47
    Temat: Re: Roundup
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.08.2020 o 15:16, KIKI pisze:
> [...]
    tak zarosła droga wysypana żwirem (jak jeszcze kostki nie było). Pierwsze pojawiały
    się osty i pokrzywy. Jeśli ma być to "trawnik" to tylko koszenie co jakiś czas
    pomoże. Na niekoszonym kawałku po kilku latach pojawią się krzaki i drzewa...
    Pryskanie rundapem co rok jest trochę bez sensu, bo nie dość, że to rakotwórcze, to
    zostaje po nim klepisko ;) już lepiej kostką wyłożyć i fugi zrobić jakieś sensowne,
    bo i tak chwasty w nich będą rosły...

    > To nieużywana działka, pusta.

    Jak działka nieużywana, to tym bardziej daj jej zarosnąć. W ramach
    dbania o ojczyste środowisko naturalne.

    Ewa