    From: s_13 <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rozdzielnia elektryczna
    Date: Sun, 21 Aug 2011 03:16:12 -0700 (PDT)

    > Co masz na myśli pisząc "przyszłościowo"?

    mam na myśli, że trzeba zostawić wolne miejsca w skrzynce, więcej
    złączy na szynach w środku, bo wszystkiego nie da się przewidzieć od
    razu, a nie od razu trzeba dawać przyszłościowo osprzęt... ot
    chociażby z mojego podwórka, już mieszkając dodałem eskę na gniazdo
    lampek choinkowych pod podbitką, dodałem obwody na oświetlenie
    ogrodowe, na różny osprzęt do oczka wodnego, planuję siłowniki do
    bramy, których wcześniej nie chciałem, domek na drzewie dla dzieciaka,
    też zabezpieczam oddzielną różnicówką... a w fazie budowy domu miałem
    w projekcie tylko jedną różnicówkę 3 fazową na obwody zewnętrzne...

    pozdrawiam
    s_13