  • Data: 2009-10-25 19:35:07
    Temat: Re: Rozgrzalem podlogowke.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hc1ajh$pa9$1@inews.gazeta.pl...

    > Jakie deski bedziesz kładł? Też mam w planach podłogówke na w sumie 200m2.
    > Ponad polowa na parterze. 10 cm styropianu. I nie wiem czy nie bede grzał
    > ziemi zamiast podłogi. Planuje położyc deskę "barlinecką".

    Ja planuje lity lakierowany na gotowo Merbau 15mm. Cenowo to wychodzi bardzo
    podobnie do Barlinka. Aktualnie jest do kupienia za ok. 120zl/m^2 a to
    zawsze lite drewno do ew. cyklinowania.
    Te 10cm pod deske wydaje sie troche malo. Zawsze mozesz przykleic
    lamparkiet. To jest parkiet grubosci nawet 8mm.

    > Przy okazji czy taka deske kładzie sie jako podłoge pływajaca czy
    > przykleja gdy mamy ogrzewanie podłogowe?

    Raczej trzeba kleic.

    Pozdro.. TK