  • Data: 2016-02-05 09:00:09
    Temat: Re: Rozkminki w temacie wentylacji mechanicznej
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 4 lutego 2016 22:27:50 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > A sciany murowane czy drewniane?:) Jak murowane, to pewnie wieniec na nich
    > bedziesz mial - strop bedzie ~20-25cm wysoki, to jak od jego gory liczysz 15cm
    > to ni chuja sie przez wieniec nie przebijesz. Ja bym to robil od gory - chocby
    > z tego powodu, ze bedziesz mial do tego latwy dostep - a i latwiej polozyc,
    > niz podwiesic :-)
    > pozdr.

    Hm teraz to zdurniałem nieco, aż musiałem żonę pomęczyć bo ona tam
    kręci z teściem w kwestii budowlanej. No i jest tak, że wieniec jest
    na ścianach nośnych dookoła (co oczywiste) oraz na jednej ścianie nośnej,
    która jest w środku chałupy. Na nich bezpośrednio mają stać wiązary dachowe,
    nijakiego stropu tam nie widzę, chyba że dalej czegoś nie kumam.
    Ścianki działowe mają być ponoć niższe niż nośne, toteż przez nie
    nie trzeba będzie się przekuwać (chyba).
    Kurfa, już lepiej chyba zostać w bloku jak Kogutek, mniej zawracania głowy ;P

    L.