    From: shaman <s...@p...wytnij.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Rury centralnego w bloku, strzelanie - c.d.
    Date: Mon, 13 Dec 2010 14:42:59 +0100

    W dniu 2010-12-13 13:16, slawek7 pisze:
    > Tez mi sie wydaje ze splynie, ale chcialem dac tylko troche. Z drugiej
    > strony wydaje mi sie to nienormalne ze tak strzela?nie za bardzo moge
    > dojsc powodu tego

    Moim zdaniem to nic nie da. Ale możesz spróbować. Jeśli rurki są stalowe
    i przechodzą przez strop w otulinie z grubszych stalowych rur to jest
    szansa, że tworzą się naprężenia przez niezachowanie idealnej osiowości.
    Wtedy WD40 mógłby zadziałać. nie obawiaj się tego, że spłynie, coś
    zawsze zostanie. Według Wikipedii WD40 po zaaplikowaniu pozbywa się
    czynnika zmniejszającego lepkość i ostatecznie pozostaje czynnik, który
    spływać nie powinien.

    Tylko rurkę musisz mieć dłuższą, co standardowa raczej nie da rady
    dotrzeć dostatecznie głęboko.

    PZDR
    Shaman