  • Data: 2010-08-23 09:30:46
    Temat: Re: Rynny
    Od: "Kris" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Adam Szendzielorz" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    qm.googlegroups.com...
    >On 19 Sie, 19:01, robercik-us <r...@p...onet.pl> wrote:

    > Czy dobrze myślę i...
    > Czym się kierować w doborze tych rynien?

    >Rowniez mam PCV Marleya i polecam! Nie poznasz czy to malowany plastik
    >czy malowana stal -> wspolczesne auta maja polowe karoserii z
    >plastiku, a polowe z metalu -> odroznisz to bez popukania

    Wczoraj w mojej rodzinnej miejscowości rynny przeszły test. Przez kilka
    minut pasdał grad wielkosci kurzych jajek.
    Powybijane szyby w autach, poobijane elewacje, rynny z tworzywa i rury
    spustowe na domu mojego kupla potrzaskane. Na domu mojej babci gdzie rynny
    były metalowe Lindab chyba wszystko z nimi ok.
    Ale to ekstremalna sytuacja była. Ale masakra totalna. A kilometr dalej
    tylko deszcz padał.

    Krzysiek