  • Data: 2017-07-16 21:17:24
    Temat: Re: Rynny aluminiowe
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-16 o 19:45, Stasiek pisze:
    > Odwiedzili mnie ostatnio jacyś obcokrajowcy z autem pełnym rynien
    > aluminiowych i chcieli mi wymienić stare rynny stalowe, więc mam kilka
    > pytań.
    > Te rynny aluminiowe były dość miękkie, wiec pewnie mało odporne
    > mechanicznie, ale chyba na na korozję całkowicie odporne?

    Aluminium się sypie. Taki biały proszek się robi i rozpada się.
    Popatrz na anteny TV aluminiowe jak szybko znikają. Zwłaszcza jak wokoło
    pełno pieców węglowych itp. Tak mam na wiosce u babci. Co 3 lata nowa
    antena.

    Aluminium anodowane jest trochę lepsze.

    Nie znam się na rynnach i budowlance ale pozostał bym przy stalowych
    ocynk lub poszedł w PCV.

    --
    Irokez