    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 21 Oct 2021 07:09:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 21 października 2021 o 15:21:21 UTC+2 quent napisał(a):

    > Pod sufitem zbiera się ciepło ogólnie, jeśli generuje je projektor
    > wiszący pod sufitem to ono tam zostaje a jeśli projektor jest na stole
    > to ciepłe pow. leci do góry
    I jakoś mojemu projektorowi nie przeszkadza że jest pod sufitem w cieplejszym
    powietrzu. Model z pytania ma wadę fabryczną. Miałem ten sam model i wada się ujawnił
    tylko później. Ma nowy na gwarancji to niech walczy a nie słucha rad głupków że
    projektorowi powietrze spod sufitu szkodzi. Jak widać programy kolejnych rządów
    doprowadzenia do spożywania coraz większych ilości alkoholu przynosi efekt. Widać to
    na grupach. Tak głupich ludzi nigdy wcześniej tutaj nie było jak są teraz. Smutne
    jest to że to ci sami ludzie co byli wcześniej.