  • Data: 2021-12-11 01:09:53
    Temat: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Od: Collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W piątek, 10.12.2021 o 09:28, Mateusz Bogusz napisał:

    > A chciałem się pochwalić ekranem! https://imgur.com/a/FdCsH31

    A ja nie chwaląc się powiem, że mam większy telewizor niż ten
    Twój ekran. A chyba Cię nie muszę przekonywać o piętrach różnicy
    w jakości obrazu na ekranie LCD i obrazu na ścianie, szczególnie
    nie w piwnicy? No, gdybyś ten ekran namalował w proporcjach ekranu
    kinowego (wszak to "kino domowe") - powiedzmy 2 x 4,78 m, to rozmiar
    się liczy, przynajmniej dla kobiety, ale malować 60 cali na ścianie?
    Ludzie to mają pomysła, jak powiada Ferdek Kiepski.