  • Data: 2022-06-17 02:00:45
    Temat: Re: Rzutnik mam i ja :-)
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 16 czerwca 2022 o 09:04:00 UTC+2 Myjk napisał(a):
    > Mon, 13 Jun 2022 21:12:17 +0200, Mateusz Bogusz
    > O! Właśnie szykuję sobie ścianę pod rzutnik. Gładź GTA
    > pędzluję na ścianę więc będzie gładka jak pupka niemowlaka.
    > Potem plan na pomalowanie jej "farbą projekcyjną". Jakiś
    > kierunek na konkretnego producenta takiej farby? Można
    > taką farbę tryskać z agregatu "ręcznego"?
    >
    > No i dobór sprzętu, polecicie co aktualnie warto zakupić
    > w średnim/wyższym przedziale jakościowym? Dobrze aby był
    > wbudowany _szybki_ * system Android/Smart i złącze RJ45
    > (fifi nie lubię). BTW w zimie mi wlazły myszy do domu
> [...]
    Farba to tylko ta
    https://allegro.pl/oferta/farba-projekc-screen-goo-r
    eference-white-zestaw-2l-10137350502
    Projektora innego niż z laserowym źródłem światła bym do ręki teraz nie brał. Tylko
    się nie daj zrobić w konia że fhd jest ok. Minimum 4k rozdzielczość. Z sugerowana
    farba i jasnością na poziomie minimum 5000 lumenów będzie obraz bardzo dobrej jakości
    w dzień bez zasłaniania okien, pod warunkiem że słońce bezpośrednio na ekran nie
    będzie świeciło. Za 12-15 tysiecy powinieneś dać radę kupić taki projektor średniej
    klasy. Chociaz fajniej by było jak byś miał z 35 tysięcy do wydania. Za jakieś 15
    tysięcy mozna kupić ekran z odblaskowej tkaniny przed którą jest przesłona z
    mikrokanalikami o strukturze plastra miodu. Nie wiem ile kosztuje transport z USA .
    Przysyłają gotowy ekran a nie sama tkaninę o ile ten cud techniki można nazwać
    tkaniną.