  • Data: 2010-03-27 18:20:57
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 27 Mar 2010 11:14:55 -0700 (PDT), Kudlaty napisał(a):

    > Moj czas jest darmowy. Wole cos robic w domu niz lezec na tapczanie.

    Coponiektórzy robią sporo innych rzeczy poza leżeniem na tapczanie.

    > Wykonczenie rzecz gustu, ale za roznice cen wole sobie co innego
    > zrobic/kupic.

    Każdemu wg potrzeb.

    > Jesli wolisz stolarzowi zaplacic to plac twoja kasa a stolarz i tak
    > analfabeta bedzie. Ja wole wydac kase w inny sposob.

    Masz jakieś traumatyczne doświadczenia ze stolarzami, że wszystkich
    wrzucasz do jednego wora i obrażasz?

    > Rozumiem ze wolisz schody po pewnym czasie wylozone dywanikiem aby
    > czasem lakier sie nie zniszczyl.

    Czyli masz jakieś traumatyczne doświadczenia.

    --
    ŁC
    "Nie próbuj walczyć z idiotą. Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu a