  • 1. Data: 2010-03-27 13:20:27
    Temat: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    zdjecia tutaj
    http://picasaweb.google.pl/pawel.prusinski/Schody?fe
    at=directlink

    Przypominam dyskusje ktora toczylem o wykocznczenie schodow.
    Wszyscy byli za drewnem ktore jest super ale cena mnie powalila.
    Stolarz chcial z materialem okolo 8000 PLN.
    Mnie wyszlo wszystko /farby, kleje, fugi, plytki, balustrada , slupek,
    piwo, lstwy alu, silikony, gipsy, etc/ 1500 PLN moja robota /3
    weekendy czyli jakies 9 dni roboczych z piwkem
    Zastanawam sie dlaczego stolarz chce az 8kPLN, przeciez latwiej jest
    trep polozyc i go przyciac nz plytke, a malowanie ?
    Dobra nie bede juz dreczyl amatorow drewna na schodach.

  • 2. Data: 2010-03-27 13:34:30
    Temat: Re: Schody ktore obiecalem pokazac
    Od: Rick <r...@...pl>

    On Sat, 27 Mar 2010 06:20:27 -0700 (PDT)
    Kudlaty <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > trep polozyc i go przyciac nz plytke, a malowanie ?
    > Dobra nie bede juz dreczyl amatorow drewna na schodach.

    Mikołaj nie próbuje zjeżdżać po tych rurkach z balustrady?

  • 3. Data: 2010-03-27 14:00:29
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 2:34 pm, Rick <r...@...pl> wrote:

    > Mikołaj nie próbuje zjeżdżać po tych rurkach z balustrady?

    Cale szczescie, jeszcze nie ma takiego pomyslu, ale kto wie moze za
    jakis czas zacznie. :-)

  • 4. Data: 2010-03-27 14:57:04
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    f.googlegroups.com...
    > zdjecia tutaj

    > Dobra nie bede juz dreczyl amatorow drewna na schodach.

    Ojej, dziekujemy Ci laskawco.

  • 5. Data: 2010-03-27 15:39:57
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 3:57 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w
    wiadomoscinews:8d4a0dee-f9f9-4a99-a6f9-bf076ba64378@
    u22g2000yqf.googlegroups.com...

    > Ojej, dziekujemy Ci laskawco.

    Zawsze do uslug w razie laski :-)

  • 6. Data: 2010-03-27 15:41:04
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Mar 27, 3:57 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]

    Zawsze do uslug
    Uszanowanie.

  • 7. Data: 2010-03-27 16:31:20
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    m.googlegroups.com...
    On Mar 27, 3:57 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]

    Co mowisz?

  • 8. Data: 2010-03-27 17:01:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    On Mar 27, 3:57 pm, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
> [...]

    Pochwal sie za trzy lata jak wygladaja te czolowe profile aluminiowe.

  • 9. Data: 2010-03-27 17:21:17
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    wiadomoscinews:fea2ef18-6247-464b-a078-c8a9722fa886@
    q21g2000yqm.googlegroups.com...

    u22g2000yqf.googlegroups.com...

    > Co mowisz?

    Widze ze troche cie wzielo Ghost. Prawdopodobnie wpakowales w schody
    10kPLN i masz wyrzuty sumienia.
    W programie podajze DOMO jest taka konkurencja ze jeden z prowadzacych
    kupuje za duza kase rozne rzeczy do domu, a drugi bierze ze smietnika.
    Efekty ich pracy sa takie same.
    To samo jest ze schodami ktore pokazalem na swoim przykladzie. Koszt 5
    krotnie mniejszy a twalosc wieksza niz drewna.

  • 10. Data: 2010-03-27 17:40:06
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "Kudlaty" <p...@g...com> napisal w wiadomosci
    d.googlegroups.com...
> [...]
    q21g2000yqm.googlegroups.com...

    u22g2000yqf.googlegroups.com...

    >Widze ze troche cie wzielo Ghost. Prawdopodobnie wpakowales w schody

    Tak, wydalem cale 480 tysiakow i mi portfel skreca teraz. A tak serio, dupa
    z Ciebie nie jasnowidz. BTW schody w kafelkach to bieda-szit.