  • 1. Data: 2010-03-27 12:05:00
    Temat: jaka cena za regipsy na stelazu
    Od: Collet <r...@w...pl>

    gosc chce mi zrobic regipsy na stelazu ... najpierw zrobi sam stelaz
    (na skosach i sufitach) ES i CU i wlozy welne mineralna ... ile za to
    powinien policzyc? ... po jakims czasie bedzie krecil regipsy ... ile
    za same regipsy? .... potem dopiero w lecie poszpachluje ...ile za
    szpachlowanie ?

    nie moge wszystkiego robic na raz, bo trzeba czekac na instalacje itp,
    a gosc tez nie chce czekac na kase do konca, tylko chce brac za
    zrobione etapy

  • 2. Data: 2010-03-28 10:41:50
    Temat: Re: jaka cena za regipsy na stelazu
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > nie moge wszystkiego robic na raz, bo trzeba czekac na instalacje itp,
    > a gosc tez nie chce czekac na kase do konca, tylko chce brac za

    Z doswiadczenia wiem, ze lepiej tak nie robic, bo:
    -koles spartoli ci stelaz skasuje kase i sie nie pojawi juz wiecej, a
    kolejni za poprawke beda krzyczec wiecej+koszty zmarnowanego materialu.
    -podejrzewam, ze wyjdzie ci wiecej jak bys wzial go na calosc.

    Odradzalbym ci takiego rozwiazania.
    Jak tak z dachem zrobilem i terazmam same probelmy.
    A jeszcze jedno jak wezmiesz ekpie do rergipsó to w tej samej cenie np
    pomaluja ci jeszcze wszytkoi :).

    Pozdrawiam
    Michal